استاد پرویز درگی ( معلم بازاریابی)

ویزیتور دیروز – معلم امروز

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه  TMBA

رئیس انجمن علمی بازاریابی

عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی

پرویز درگی صاحب امتیاز ومدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار ( دهمین سال انتشار)

پرویز درگی صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بازاریاب بازارساز (سومین سال انتشار)

مدیر مسئول انتشارات

مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور)

مدیر مسئول کانون تبلیغات ضمیر بازار

رئیس هیئت مدیره شرکت نوروبیز( نورومارکتینگ و نورولیدر شیپ)

پرویز درگی عضو کارگروه واژه گزینی بازاریابی در فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی

عضو هیئت مؤسس  و هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران

نائب رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران

عضو شورای کمیته ملی استاندارهای ایزو در سازمان ملی استاندارد ایران

رئیس کمیته تحقیقات بازاریابی کشور

نایب رئیس کمیته ارزیابی برند کشور

پرویز درگی عضو تیم ارزیابی صلاحیت مشاوران در انجمن مشاوران مدیریت ایران

مدرس مقطع کارشناسی ارشد  MBA دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران ، دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه علوم و فنون مازندران

نویسنده کتب متعدد در حوزه بازاریابی و فروش ( انتشارات بازاریابی )

رهبر علمی دوره ها و سخنران سمینارها، همایش ها و کنفرانس های متعدد علمی (آموزشگاه بازارسازان)

رهبر تحقیق پروژه های متعدد تحقیقات بازاریابی در سطح ایران و بازارهای بین المللی

ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما : شبکه اقتصاد ملی، رادیو اقتصاد، رادیو جوان، رادیو ایران

سوابق اجرایی:

مشاور سابق شرکت های معتبری چون پخش سراسری ایران ، فولاد هفت الماس ، لوازم خانگی استیل البرز ، نان البرز ، ورق کا ، سرامیک البرز، رامک ، گروه صنعتی درخور و …

19 سال سابقه مدیریت ارشد در سمتهای مدیر عامل، عضو هیات مدیره و مدیر کل در سازمانها و بنگاههای اقتصادی معتبر

فعالیت اجرایی در دانشگاه به عنون مدیر گروه و رئیس دانشکده

عضو سابق هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی کشور

ویزیتور موادغذایی و بهداشتی از سال 1363 تا 1368