هفت سین مدیریت کسب و کار

بیش از ۱۳ دوره معادل ۱۰۰ ساعت آموزش مدیریت کسب‌وکار برگزیده سال۱۴۰۲ را نوروز امسال یکجا ببینید!

۱۴۰۳

معرفی مجموعه آموزشی هفت سین مدیریت کسب و کار

عید امسال بهترین فرصت آموزشه

عید ۱۴۰۳ مصادف شده با ماه مبارک رمضان، معمولا در این ماه زمان‌های زیادی رو داریم، که امسال با یکی شدن تعطیلات نوروز فرصت فوق العاده‌ای رو به وجود آورده تا بتونیم روی آموزش خودمون سرمایه گذاری کنیم. به همین خاطر ما در موسسه آموزش عالی فن آوران حکیم کاربردی آموزش‌های سال ۱۴۰۲ رو در قالب یک مجموعه آموزشی آماده کردیم. پس الان بهترین فرصته که همه آموزش‌های فوق العاده‌ای که از دست دادی رو یکجا ببینی.

پیش بســـــــــوی ۱۴۰۳ ....

عناوین هفت سین آموزش مدیریت کسب و کار

انتخاب و استخدام

مدرس دکتر مینا بوستانی

سمینار مدیران الماسی ۱۳ ویژه

اساتید دکتر مولوی، محمدیان، همایون و...

بازاریابی حرفه‌ای

مدرس دکتر سیف الهی

ماراتن فروش

مدرس آیدین نامدار

سمینار فروش کلان با قدرت بیان

استاد بهرام پور، میررفیع و شکریان

سمینار محیط کار آرمانی (HR)

اساتید دکتر حافظی، ابوالعلایی، نظری و...

مهارت فن بیان و سخنوری

مدرس فرنوش پیغامی

قرارداد نویسی

مدرس شقایق صرامی

با اطمینان خرید کنید

کمترین قیمت در سال

یک فرصت تکرار نشدنی برای تهیه تمام دوره های فوق العاده‌ی سال ۱۴۰۲ با ۷۰درصد تخفیف ویژه.

ضمانت بازگشت وجه

پس از خرید دوره درصورت عدم رضایت شما تا ۲۴ساعت بدون قید و شرط هزینه عودت داده می‌شود.

پشتیبانی در روزهای تعطیل

اگر هرگونه مشکلی برای استفاده از محصول داشته باشید می توانید از پشتیبانی کمک بگیرید حتی روزهای تعطیل.

مشاهده کیفیت قبل خرید

تمامی اطلاعات دوره از قبیل میزان و کیفیت دوره در فایل ویدئویی نمونه قبل از خرید قابل مشاهده است تا با خیال راحت خرید کنید.

۱

انتخاب و استخدام ۱۴۰۳

به جرات میتوان گفت که در حال حاضر از مهم ترین چالش‌های پیش روی هر سازمان و یا کسب و کاری انتخاب مناسب ترین و شایسته ترین افراد و استخدام آن‌ها در جهت رشد و پیشرفت و افزایش بهره وری کل سازمان می‌باشد. برخی صاحب نظران در زمینه مدیریت منابع انسانی بر این باور هستند که متوسط هزینه یک استخدام بد ۲۴ برابر هزینه حقوق پایه فرد استخدام شده برآورد می‌شود. با کارگاه انتخاب و استخدام هزینه های استخدامتو بهینه کن
دکتر مینا بوستانی
دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران - مدرس دانشگاه - مدرس سازمان و مشاور صنایع - بازرس و دبیر کارگروه مدیریت منابع انسانی انجمن صیفی اساتید مشهد
۲

سمینار مدیران الماسی ۱۳ ویژه

امروزه با بررسی آگهی های استخدامی ردپای پررنگ مهارتهای نرم را به عنوان یک ابزار مهم برای ایجاد مزیت رقابتی کارجو مشاهده می‌شود، که نشان دهنده اهمیت این موضوع در کسب و کارها است. در سیزدهمین دوره سمینار مدیران الماسی در حضور شبکه بزرگ مدیران کسب و کارها به ۴ حوزه مهارت نرم پرداخته شده است: اعجاز مهارت های نرم در چیرگی بر بازاریابی و فروش، اقتصاد و قدرت مهارت های نرم در توسعه روز افزون، قدرت بازآفرینی سیستم سازی با رویکرد افزایش بهره وری و عملکرد سازمانی، رشد، توسعه و سرآمدی مهارت‌ها در مدیریت سرمایه های انسانی
دکتر محمود محمدیان
- دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی - هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی - مدرس حوزه برندینگ، بازاریابی
حسین طاهری
بیزینس کوچ و هکر رشد کسب و کار
دکتر پیمان مولوی
فارغ التحصیل دانشگاه essex (اِسِکس) انگلستان
دکتر رضا ابیاک
دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی از انگلستان
دکتر عطا همایون
PHD مدیریت از دانشگاه لیون فرانسه
۳

کارگاه برندسازی شخصی (سکو)

برند شخصی همانند یک ابزار تیز و بُرنده فرایند توسعه فردی شما را تسریع می‌کند و کیفیت زندگی شما را بالا می‌برد و به این ترتیب رویاها و آرزوهایتان را دست‌یافتنی‌تر می‌کند.
برای ساختن یک برند شخصی قدرتمند آماده اید؟ مزایای داشتن یک برند شخصی قدرتمند:
۱.تبدیل شدن به رهبر بازار ۲.قرار گرفتن در مرکز توجه ۳.قدرت نفوذ و تاثیرگذاری ۴.درآمد بالاتر
حسین طاهری
بیزینس کوچ و هکر رشد کسب و کار
۴

مدیریت تغییر و تحول

مدیریت تحول فرایندی است که در آن یک سازمان یا سیستم به یک وضعیت جدید یا بهبود یافته منتقل می‌شود. تحولات ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیافتد، از جمله تغییرات در بازار، فناوری‌ها، نیازهای مشتریان یا مسائل داخلی سازمان مدیریت تحول شامل این فرایند است: تحلیل وضعیت فعلی و ارزیابی سازمان، تعیین اهداف، ایجاد استراتژی جامع، تخصیص منابع مشارکت فعال اعضای سازمان در فرآیند تحول اجرای برنامه تحول، نظارت بر پیشرفت و اعمال تغییرات به موقع بر اساس نیازها و شرایط فعلی ارتقاء دانش و مهارت‌های افراد در سازمان شناسایی مسائل ممکنه، مدیریت مقاومت احتمالی اعضا به تحول ارزیابی عملکرد و نتایج تحول
حسین طاهری
پژوهشگر اقتصاد رفتاری و کارآفرینی -بیزینس مستر و بیزینس کوچ و هکر رشد کسب و کار -بنیان گذار آژانس تبلیغاتی ۱۲۸
۵

بازاریابی حرفه‌ای

بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ارکان کسب و کار، در صورت اجرای درست میتواند پر پرواز کسب وکار برای رسیدن به قله موفقیت باشد، مفاهیمی که در دوره بازاریابی به آن پرداخته می شود،آموزش مفاهیم بازاریابی، فرایندهای بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت استراتژیک، بازاریابی بین المللی
دکتر سیف الهی
- کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی - مشاور و مدرس سیستمهای مدیریت و توسعه بازار - مدیرعامل مرکز اموزش بازرگانی
۶

ماراتن فروش

در رقابت فروش، مانند دونده دو ماراتن با استقامت و با برنامه حرکت کنید، با ۱۰ ساعت اموزش کاربردی فروش برنده این رقابت باش. این دوره مناسب همه فعالان حوزه فروش و بازاریابی است و نیازهای هر فروشنده حرفه ای را تامین میکند.
آیدین نامدار
مدرس و مشاور حوزه کسب و کار و فروش
۷

سمینار فستیوال فروش حرفه‌ای

فروش و مهارت فروشندگی به عنوان یکی از مهارت‌های پایه‌ای و کلیدی است . سومین سمینار آموزشی فستیوال فروش در سالن همایش های بین المللی سیتی سنتر اصفهان در تاریخ خرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر . سرفصل های آموزشی: ۱. اهمیت و ضرورت فروش موفق در سازمان ۲. فروش هیپنوتیزمی ۳. عبور از موانع فروش ۴. زیرساخت ها و ابزارهای فروش
نیمای کیمیایی
- مشاور عالی ریاست اتحادیه صادرکنندگان طلا و جواهر
محمود محمدیان
- دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی - هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی
سعید وفایی
- مدرس و مشاور در حوزه فروش، بازاریابی و رشد و تحول شخصی - کارشناس صدا و سیما
مجید ناظمی
- مدرس ، نویسنده در صنعت بیمه
۸

سمینار فروش کلان با قدرت بیان

فن بیان به عنوان یکی از مهارت های پایه ای ارتباطی میتواند بسیار کلیدی عمل کرده و تاثیرات زیادی بر روابط بین فردی و کیفیت زندگی شما ایجاد کند. در فروش هر کسب وکار فن بیان و مهارت های ارتباط نقش مهمی ایفا میکند و قدرت بیان مشتریان را ترغیب به ادامه همکاری میکند. از طریق کلام مناسب میتوان پیام درستی به مخاطب منتقل کرد و نهایتا منجر به فروش بیشتر و درآمد بالاتر میشود. سمینار فروش کلان با قدرت بیان توسط اساتید برتر (پیام بهرام پور، سپهر شکریان، مهدی میررفیع) برگزار شد
پیام بهرام پور
دانش‌آموخته نوروساینس کینگز لندن، نویسنده و مدرس مهارت‌های ارتباطی و فن بیان
مهدی میررفیع
مدرس مهارت های ارتباط با مشتری (MOT) -مدرس بازاریابی و فروش
سپهر شکریان
مجری صدا و سیما
۹

سمینار محیط کار آرمانی (HR)

امروزه با توجه به اینکه بیشتر زمان افراد در محیط کار سپری میشود، افراد تمایل دارند در محیطی حضور داشته باشند که ارزش های فرد و سازمان را در نظر بگیرد و به رشد و تعالی افراد اهمیت دهد مدیران بر این باورند که این منابع انسانی هستند که نقش‌های کلیدی را در سازمان بر عهده می‌گیرند و فرهنگ سازمانی را ایجاد می‌کنند و توسعه و رسیدن به اهداف سازمان با حضور آنها تحقق می‌یابد از آنجا که فرهنگ یکی از ارکان کلیدی در موفقیت سازمانها می باشد، در”سومین گردهمایی محیط کار آرمانی” به تبلور”فرهنگ آرمانی” در جذب فعال و اثربخش، نگهداشت و انگیزش غیرمالی، رهبری نسل های کاری، توسعه و پرورش رهبران و همچنین سبک رهبری اثربخش در دنیای VUCA (عدم قطعیت) می پردازیم.
دکتر عبدالرضا حافظی
دکترای مدیریت و توسعه منابع انسانی، بنیانگذار مدل محیط کار آرمانی در ایران
دکتر ابراهیم شیخ
دکترای مدیریت توسعه از دانشگاه علامه طباطبائی، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران
دکتر بهزاد ابوالعلایی
دکترای مدیریت گرایش مدیریت منابع انسانی، دبیر کمیته علمی کنفرانس توسعه منابع انسانی
دکتر نظری
دکتر محمدرضا نظری
دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه BIBS، عضو انجمن مدیریت ایران
۱۰

فروش سازمانی و فروش تلفنی

جهت اثربخش کردن فروش و افزایش درآمد سازمان این کارگاه طراحی شده، با تکنیک ها و استراتژی های مدرن فروش تبدیل به یک فروشنده حرفه ای شوید. با استفاده از مطالعات موردی و تمرینات عملی، تکنیک های جدید را در روزمره خود وارد کنید و نرخ تبدیل فروش خود را افزایش دهید.
دوره فروش سازمانی B2B، مباحث کاربردی بررسی میشود، از طراحی استراتژی فروش سازمانی تا نحوه برقرار ارتباط با مشتریان و مذاکره به تفصیل اشاره خواهد شد.
مجید مجیدی
مشاور فروش و توسعه بازار - مشاور و مدرس سیستم سازی - مدیر ارشد اجرایی منابع انسانی
۱۱

مهارت فن بیان

هنر فن بیان، مهارتیست که کلام را جذاب‌تر، قدرتمندتر و تاثیرگذار تر میکند فن بیان، مهارتیست که از جلسات کاری گرفته تا مذاکرات شخصی و حتی در ارتباطات روزمره ما با دیگران اهمیت دارد. و خبر خوب این است که با تمرین، تمرکز و توجه، همه افراد می‌توانند فن بیان خود را بهتر کنند دنیای امروز دنیای ارتباطات است و فن بیان یکی از مهارتهای ضروری برای درخشیدن در این دنیاست
فرنوش پیغامی
گوینده و مجری صدا و سیما - مدرس دوره‌های فن بیان، اجرا و سخن وری - مجری برنامه های شبکه سلامت - گوینده کتاب های صوتی
۱۲

قرارداد نویسی

در جامعه حال حاضر نیاز به مهارت های حقوقی از جمله قرارداد نویسی به شدت احساس میشود و هر فرد صاحب کسب و کار یا مدیران ارشد و میانی باید حداقلی از اصول قراردادنویسی آشنا باشند تا در معاملات و قراردادها حداقل دانش این زمینه را داشته باشند. البته این موضوع در قراردادهای سنگینتر بیشتر حائز اهمیت است و این دوره تمام جزئیات و اصولی که در خصوص قراردادنویسی و نحوه تنظیم قرارداد لازم دارید در اختیار شما قرار میدهد.
مدرس شقایق صرامی
کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل - ۵ سال سابقه تدریس حقوق تجارت داخلی و بین المللی - ۱۵ سال مشاور حقوقی تجارت داخلی و بین المللی - دارای بالغ بر ۱۵ مدرک بین المللی در شاخه حقوق