رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی

رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی دکتر امیر قمرانی دکتر احمد عابدی

سمینار آموزشی رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی

اگر قرار بود کسی از روی زندگی شما کتاب بنویسد آیا اسم آن کتاب چیزی می‌شود، مثل:  «داستان قابل پیش بینی زندگی یکنواخت خانواده …» یا « اتفاقات هیجان انگیز و شاد …» ؟! گاهی تغییرات کوچک و ساده می‌تواند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند، فقط کافیه یاد بگیریم. رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی

محتوا:

شناخت انواع هیجانات در خود

نحوه رفتار و برخورد با موقعیت‌های هیجانی

نحوه مقابله با روزمرگی در خانواده

انتقال هیجان به دیگران

ویدئوهای مرتبط:

 

برگزار شد.

 

رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی

رفع یکنواختی در خانواده با توانایی هیجانی

توضیحات تکمیلی:

مدرس‌ها::

دکتر احمد عابدی و دکتر امیر قمرانی

زمان برگزاری: :

دوشنبه ۲۷ فرودین ۹۷

ساعت برگزاری::

۱۹-۱۶:۳۰

مکان برگزاری::

سالن اجتماعات موسسه فن‌آوران حکیم

toggle

 

 

۱ – قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید

گاهی اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتی که دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تا زمانی که روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید.

۲ – حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید

اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌ بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچکس حق قضاوت کردن در مورد شما را ندارد. ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند اما مطمئناً نمی‌توانند حس و حالتان را درک کنند. شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آنها اجازه بدهید این حرفها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آنها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.

۳ – کسانی که اذیت تان کرده‌اند را ببخشید

این که دیگران را ببخشید به این معنی نیست که باز به آنها اعتماد کنید. فقط نباید وقتتان را برای متنفر شدن از کسانی که اذیتتان کرده‌اند تلف کنید چون باید حسابی مشغول دوست داشتن کسانی باشید که دوستتان دارند. اولین کسی که عذرخواهی می‌کند همیشه شجاع‌ترین است. و اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است. اولین کسی که می‌گذرد و از ناملایمات عبور می‌کند، شادترین است. پس شجاع باشید، قوی باشید و شاد. آزاد زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *