شیوه‌های تولید محتوا برای فضای اینترنتی کسب و کار

اگرچه تولید محتوا امر تازه‌ای نیست ولی با حضور اینترنت و گره خوردن کسب و کارها با آن، این امر اهمیت بیشتری یافته است .اگر قبلاً تامین محتوا دغدغه صاحبان رسانه بود با گسترش دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کارها امروزه این دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. امروزه داشتن بستر آنلاین اعم از وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی برای هر کسب و کاری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
و صاحبان کسب و کارها می‌دانند که برای باقی ماندن در بازار رقابت باید در نتایج سرچ مشتریان بالقوه خود ظاهر شوند.
از این جهت استخدام نیروی تامین محتوای دیجیتالی یکی از مهم ترین دغدغه‌های سازمان‌ها شده است.
زمان شروع دوره: دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
هر دوشنبه
ساعت برگزاری: ۱۶:۳۰-۱۹:۳۰
ساعات آموزشی: ۳۶ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم
مدرس: محبوبه زارعی
کارشناس ارشد تجارت الکترونیک
مدرس، نویسنده، پژوهشگر
چهره برگزیده صنعت معدن تجارت در سال ۱۳۹۶
معرفی مدرس

توضیحات کامل

چرا باید در این دوره شرکت کنید؟

اگرچه تولید محتوا امر تازه‌ای نیست ولی با حضور اینترنت و گره خوردن کسب و کارها با آن، این امر اهمیت بیشتری یافته است.
اگر قبلا تامین محتوا دغدغه صاحبان رسانه بود با گسترش دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کارها امروزه این دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است.
بیل گیتس (موسس مایکروسافت) برای نشان دادن اهمیت تولید محتوا می‌گوید:
«محتوا، حاکم است!»
این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی می‌‌ماند که تاج بر سر ندارد.
ما معتقدیم یک محتوا و یا یک متن خوب، محتوایی است که خودش پا داشته باشد و لازم نباشد ما برای پخش کردن آن هزینه زیادی انجام دهیم، بلکه خود خوانندگان به صورت ویروسی آن را در وب سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.
  • اگر شما هم دغدغه تولید محتوا برای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را دارید.
  • اگر کاربران زمان کمی را برای خواندن مقالات و یا صفحات فروش وب سایت شما می گذارند.
  • اگر با گذاشتن هر پست در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام و... ریزش ممبر دارید.
  • اگر محتوی شما لایک نمی‌خورد.
  • و...
  • همین الان در این کلاس ثبت نام کنید تا با یادگیری چگونگی اصول صحیح تهیه محتوا، چگونگی آنالیز و بهینه‌سازی و مهمتر از همه چگونگی انتشار محتوا، موفقیت خود را در دیجیتال مارکتینگ تضمین کنید.

    سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

    چشم‌انداز شغلی
    تولید محتوا، یک شغل تخصصی و البته پول‌ساز است! هر کسی مهارت کافی برای نگارش و انتقال مفاهیم مختلف در قالب کلمات را ندارد و کسب‌وکارهای زیادی به دنبال فردی هستند که بتواند محتوای مورد نیازشان را تامین کند. اگه دستی به قلم و کیبورد دارید و با مفاهیم نویسندگی تجاری (copywriting) آشنا هستید، می‌توانید در هر محل، به عنوان شغل اصلی و یا کاری پاره وقت، تولید محتوا کنید و از آن درآمد داشته باشید.
    مزایای مشاغل مربوط به تولید محتوا:
    تولید محتوا به عنوان یکی از مشاغل پرسود خانگی به شمار می‌رود که از مزایای خاص و ویژه‌ای برخوردار است که می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره نمود:
  • کسب درآمد مناسب به عنوان مشاغل خانگی
  • بدون نیاز به رفت‌وآمد در مسیرهای پرترافیک
  • عدم نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای و خاص
  • بالا رفتن اطلاعات و دانش بسیار
  • آشنا شدن با خدمات و کالاهای مختلف
  • تعیین زمان به صورت تمام و نیمه‌وقت
  • رسیدگی به دیگر کارهای منزل
  • چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟
  • کسانی که دارای شعبه‌ای در فضای آنلاین هستند (وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی اعم از تلگرام، اینستاگرام، پینترست و..)
  • کسانی که قصد دارند شغل تامین محتوای را انتخاب کنند.
  • کسانی قصد راه‌اندازی کسب و کاری در فضای مجازی را دارند.
  • کسانی که می‌خواهند شعب آنلاین کسب و کار خود را در فضای مجازی راه اندازی کنند.
  • مدیران وب سایت Web Masters
  • مدیران بازاریابی دیجیتال Management Digital Marketing
  • کارشناسان واحد بازاریابی دیجیتال
  • مدیران عالی و عامل شرکت‌ها
  • نیروهای تامین محتوا سازمان‌ها
  • دانشجویان و یا افرادی که به دنبال کسب مهارت به منظور یافتن شغل مناسب با بازار کار داغ و به روز هستند.
  • صاحبان کسب و کار های کوچک و خانگی که تامین محتوا بسترهای آنلاین خود را به عهده دارند.
  • و هرکسی که چیزی برای فروختن دارد و مغازه خود را در فضای مجازی (وب سایت، تلگرام، اینستاگرام،پینترست و....) دائر کرده است.
  • در این دوره چی یاد می گیریم؟
  • چگونگی برنامه ریزی و تدوین استراتژی تولید محتوا
  • انتخاب منابع و نحوه استفاده از آنها
  • تهیه تقویم محتوا
  • تهیه انواع فرمت محتوا
  • متن
  • عکس با فرمت‌های مختلف
  • فیلم با استفاده از نرم افزار Camtasia Studio
  • پادکست (صوتی) با استفاده از نرم افزار Adobe Audition
  • اینفوگرافی (آموزش با پاورپوینت - آموزش با نرم افزارهای آنلاین)
  • نوشتن صفحات فروش حرفه‌ای ( طراحی صفحات لندینگ پیج)
  • آموزش انواع جاذبه محتوا از جمله ( داستان سرایی -طنز – اخلاقی – ترس و...)
  • آشنایی چگونگی تدوین استراتژی محتوا برای شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام
  • آشنایی با شیوه‌های توزیع محتوا (سئو–هشتک – تبلیغات گوگلی)
  • انتخاب و آنالیز کلمات کلیدی هدفمند با استفاده از روش‌ها و ابزارهای متعدد
  • چگونگی هدایت ترافیک از شبکه‌های اجتماعی به سمت وب سایت
  • انتخاب و آنالیز کلمات کلیدی هدفمند با استفاده از روش‌ها و ابزارهای متعدد
  • آنالیز وارزیابی عملکرد محتوا و تعیین شاخص های پایش عملکرد(KPI)
  • با استفاده از وبمستر و گوگل آنالاتیک و آنالیزگرهای شبکه‌های اجتماعی
  • آموزش مهارت‌های کلیدی از جمله
  • تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی
  • کلیدهای میانیر
  • معرفی و آشنایی با ویدئو مارکتینگ
  • برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی برای تولید ویدئو
  • آشنایی با مراحل تولید یک ویدئو موفق تجاری
  • بررسی چند تکنیک پرکاربرد تولید محتوای ویدئویی
  • معرفی ویدئوهای کاربردی و موثر در رونق کسب و کار
  • این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟
  • افرادی که در فضای مجازی شعبه‌ای ندارند و قصد گسترش کسب و کار خود را در فضای مجازی ندارند.
  • افرادی که به علت مشغله زیاد فقط در کلاس شرکت می‌کنند وهیچ‌گاه فرصت اجرای آموزش‌ها را ندارند.
  • افرادی که در زندگی همه چیز را می‌دانند و قصد یادگیری ندارند.
  • افرادی که فقط مطالب را یادداشت می‌کنند و هیچ‌گاه در کسب و کارشان پیاده‌سازی نمی‌کنند.
  • افرادی که بدون صرف هزینه و تغییر رفتار خود انتظار معجزه از مدرس و آموزش‌ها دارند.
  • مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

    تماس تلفنی


    تماس با شماره:
    ۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

    پیامک


    ارسال کد ۴ به شماره:
    ۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱

    ایمیل


    ارسال ایمیل:
    modir@fhakim.ac.ir

    تکمیل فرم

    صحبت‌های اساتید

    روش‌های پرداخت

     
    اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی
    شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰

    گفت‌وگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل