دوره آموزشی توانمندسازی مدیران دفاتر

در دوره توانمندسازی مدیران دفاتر ، به اهمیت نقش مسئولین دفاتر در موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین چگونگی برخورد حرفه‌ای این افراد با مافوق و ارباب رجوع و نقش ارتباطی آنها در تعاملات سازمانی پی برده و آماده‌تر می‌شوند.

اطلاعیه آموزشی:

زمان شروع دوره: پنجشنبه ۲۲ آذرماه ۹۷
هر پنجشنبه
ساعت برگزاری: ۸:۳۰-۱۴
ساعات آموزشی: ۲۵ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم

توانمندسازی مدیران دفاتر

معرفی مدرس:

مدرس: آرزو زحمت بران
کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی
کارشناس روابط عمومی
۱۳ سال سابقه در حوزه روابط عمومی و مدیریت دفاتر

 

توضیحات کامل

 

چرا باید در این دوره شرکت کنید؟

اگرچه تولید محتوا امر تازه‌ای نیست ولی با حضور اینترنت و گره خوردن کسب و کارها با آن، این امر اهمیت بیشتری یافته است.

اگر قبلا تامین محتوا دغدغه صاحبان رسانه بود با گسترش دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آموزش الکترونیکی کسب و کارها امروزه این دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است.

بیل گیتس (موسس مایکروسافت) برای نشان دادن اهمیت تولید محتوا می‌گوید:
«محتوا، حاکم است!»
این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی می‌‌ماند که تاج بر سر ندارد.
ما معتقدیم یک محتوا و یا یک متن خوب، محتوایی است که خودش پا داشته باشد و لازم نباشد ما برای پخش کردن آن هزینه زیادی انجام دهیم، بلکه خود خوانندگان به صورت ویروسی آن را در وب سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.
  • اگر شما هم دغدغه تولید محتوا برای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را دارید.
  • اگر کاربران زمان کمی را برای خواندن مقالات و یا صفحات فروش وب سایت شما می گذارند.
  • اگر با گذاشتن هر پست در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام و… ریزش ممبر دارید
  • اگر محتوی شما لایک نمی‌خورد.
  • و…

 

همین الان در این کلاس ثبت نام کنید تا با یادگیری چگونگی اصول صحیح تهیه محتوا، چگونگی آنالیز و بهینه‌سازی و مهمتر از همه چگونگی انتشار محتوا، موفقیت خود را در دیجیتال مارکتینگ تضمین کنید.

سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

 

چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟:

مخاطبان این دوره:
  • کارجویان شغل مسئول دفتری
  • مسئولان دفاتر که می‌خواهند در جایگاه‌شان حرفه‌ای‌تر شوند.
  • مدیرانی که می‌خواهند همه موارد لازم را به مسئول دفتر خود یاد دهند.
  • مسئولین آموزش سازمان‌ها

شرکت در دوره مسئولین دفاتر به دوستانی که به تازگی مشغول به کار شده و یا در آینده تمایل به کار خواهند داشت نیز توصیه می شود.

در این دوره چی یاد می گیریم؟:

  • کسب دانش و اطلاعات تخصصی به روز در حوزه های نوین مدیریت و کسب و کار
  • توانمندسازی مدیران در آموزش، مشاوره، تحقیق و توسعه و اجرا
  • کسب بینش و نگرش عمیق در حوزه کسب و کار جهت راه‌اندازی کسب و کار جدید یا توسعه و گسترش کسب و کارهای جدید
  • اهداف بازاریابی محتوا
  • اداره و راهبری مؤثر و کارآمد کسب و کارها و ایجاد تحول در یک بخش تخصصی از سازمان
  • طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
  • کارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمان‌های جدید
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و مطالعاتی در زمینه‌های مدیریتی به مدیران سازمان‌ها
  • کلمات کلیدی
  • چگونه محتوی تولیدی را به صورت ویروسی پخش کنیم؟
  • روش‌های سنجش موفقیت محتوا
  • برای هر مدیا (وب سایت، تلگرام، اینستاگرام ولینکدین و…) چه محتوای تولید کنیم؟
  • چگونه اثربخشی محتوا خود را بسنجیم؟
  • و صدها سوال دیگری که افرادی که دارای وبسایت و یا یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی هستند با ان مواجه هستند.

 

 

مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

 

تماس تلفنی

 

۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

i

پیامک

 

ارسال کد به شماره:
۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱

icon-comment-line

 

ایمیل

 

ارسال ایمیل:
modir@fhakim.ac.ir

iتکمیل فرم

 

 

روش‌های پرداخت

 

پرداخت نقدی

 

هزینه کامل دوره به صورت نقدی

۲۸۵,۰۰۰ تومان

پرداخت اینترنتی
هزینه کامل دوره

icon-basket

top

اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی: شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰

accordion

گفت‌وگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل

icon

;c;;

۷۰۰

۴۰۰

;c;;

۷۰۰

۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *