دوره " ســـــئــو " برای مدیران

۱۸ ساعت آموزش آنلاین به همراه پرسش و پاسخ
به‌علاوه فایل‌های موردنیاز، چک لیست‌های سئو و هدایای ویژه

من “عادل طالبی” قراره در دوره “سئو برای مدیران” به تمام سوالات و دغدغه‌های شما درباره سئو پاسخ بدم. همچنین کمک می کنم یک شروع فوق العاده برای سئو سایتتون داشته باشید.

برای سئو کسب و کار از کجا شروع کنم؟ رازهای سئو چیست؟ چطور قرارداد سئو ببندم؟ آیا سئو سایتم درست اجرا می‌شود؟ وظایف تیم سئو چیست؟

معرفی دومین دوره سئو برای مدیران

در عصر دیجیتال امروز که به‌سرعت درحال تغییر و تحول است، بخش مهمی از موفقیت کسب‌ و کارها به حضور آنلاین آن‌ها بستگی دارد. بنابراین، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو فقط یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت استراتژیک برای پیشی‌گرفتن از رقبا است. به همین دلیل، به‌کارگیری سئو برای مدیران تبدیل به ابزاری حیاتی شده تا دیده‌شدن، ریچ و اعتبار برند خود را در فضای دیجیتال افزایش بدهند.

اما…

آیا سئو برای هر کسب و کاری مناسب است؟
آیا مدیران در تدوین استراتژی سئو نقشی دارند؟
آیا مدیران باید از فرایندهای سئو آگاهی داشته باشند؟
آیا مدیران بودجه‌‌ای بهینه برای سئو سایت خود پرداخت می‌کنند؟
آیا آگاهی مدیران درباره سئو تکنیکال در روند کار موثر است؟
آیا مدیران در مورد مسائل حقوقی و قراردادهای سئو نکات مهم را رعایت می‌کنند؟

این تنها بخشی از سوالاتی است که هم برای مدیران کسب و کار‌ها و هم برای سئوکارها پیش می‌آید و اگر جواب این سوال‌ها را ندانند، یک بازی دو سر باخت است. برای همین تصمیم گرفتیم برای پاسخ به تمام این دغدغه‌ها و چالش‌های موجود در زمینه مدیریت سئو سایت، دوره‌ جامع «سئو برای مدیران» را برگزار کنیم.

اطلاعات دوره

تقویم دوره

  • ۲۰ آبان جلسه اول ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۲۲ آبان دوشنبه جلسه دوم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۲۴ آبان چهارشنبه جلسه سوم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۲۷ آبان شنبه جلسه چهارم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۲۹ آبان دوشنبه جلسه پنجم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۱ آذر چهارشنبه جلسه ششم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۴ آذر شنبه جلسه هفتم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۶ آذر دوشنبه جلسه هشتم ساعت ۲۰ الی ۲۲
  • ۸ آذر چهارشنبه جلسه نهم ساعت ۲۰ الی ۲۲

هدایا و جوایز

در این دوره چه یاد میگیریم؟

در این دوره ما قصد داریم به‌طور جامع به اهمیت درک قلمروی پیچیده‌ٔ سئو برای مدیران بپردازیم و جنبه‌های کلیدی فرآیند سئو و نحوه‌ٔ مدیریت آن را تجزیه‌ و تحلیل کنیم تا از قدرت بی‌نظیر آن در رشد کسب‌ و کارتان بهره ببرید.

فرآیند سئو

به طور کلی، سئو مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و تکنیک‌هاست که احتمال دیده‌شدن وبسایت شما را در نتایج موتورهای جست‌وجو افزایش می‌دهد. در ابتدای دوره، ما به مهم‌ترین سؤال می‌پردازیم: سئو دقیقاً چیست و برای کدام کسب‌وکارها مفید است؟

همچنین می‌گوییم چگونه می‌توان میزان کاربرد آن را در کسب‌وکار تجزیه‌وتحلیل کرد و منابع را هوشمندانه اختصاص داد تا بهینه‌ترین نتیجه را به ارمغان بیاورد. سپس گام‌های اجرای مؤثر سئو را بررسی می‌کنیم و در مورد اقدامات عملی موردنیاز برای بهبود حضور آنلاین، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش نرخ تبدیل کسب‌ و کار صحبت می‌کنیم.

مدیریت فرآیندهای سئو

مدیران نقش مهمی در نظارت بر اجرای فرآیند سئو در سازمان خود دارند. ما مراحل سئو را توضیح می‌دهیم و می‌گوییم چه کارهایی باید انجام شود.

برای اینکه این فرآیند به بهترین شکل ممکن اجرا شود، لازم است بخش‌های مختلف شرکت از جمله بازاریابی، تولید محتوا، توسعه وب و آنالیز داده‌ها با یکدیگر همکاری کنند. ارتباط درست و هماهنگی موثر بین این تیم‌ها باعث می‌شود مطمئن شوید که استراتژی سئو کارآمد است و با اهداف کلی کسب‌وکارتان همسو است.

استراتژی و برنامه‌ریزی سئو

استراتژی و برنامه‌ریزی موثر سئو، یکی از پایه‌های موفقیت در فضای دیجیتال است. قلب سئو در درک کلمات کلیدی نهفته است؛ زیرا عنصر اساسی برای ساختار محتوای سایت، هدف قراردادن مخاطبان، افزایش رتبه در موتورهای جستجو و تمایز بین رقباست.  بنابراین ما به‌طور مفصل به کیورد ریسرچ می‌پردازیم و از انواع کیوردها در کسب‌ و کارهای مختلف می‌گوییم. همچنین این تصور اشتباه که داشتن ورودی زیاد بهتر است را اصلاح می‌کنیم و توضیح می‌دهیم چطور برای خیلی از کسب‌ و کارها، داشتن ورودی کم و مؤثر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اجرای سئو و نظارت بر آن

وقتی استراتژی سئو کسب‌ و کار شما طراحی شد، قدم بعدی به عنوان یک مدیر این است که مطمئن شوید اجرای آن به بهترین شکل اتفاق می‌افتد. برای پیگیری اثربخشی استراتژی و ایجاد تغییرات در بخش‌هایی با بازدهی کمتر، لازم است که به طور مستمر بر فرآیند سئوی کسب‌ و کار خود نظارت داشته باشید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، مدیران می‌توانند الگوهای ترافیک سایت، تعامل کاربران، نرخ تبدیل و دیگر داده‌های مربوط به وبسایت خود را آنالیز کنند تا تلاش‌هایشان را در فرآیند سئو بهینه‌تر کنند.

گزارش‌های سئو

بررسی گزارش‌های سئو یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف مدیران است. این گزارش‌ها اطلاعات مهمی درباره‌ی کارکرد استراتژی‌های مختلف سئوی شما و تاثیر آن‌ها بر دیده‌شدن کسب‌ و کارتان در فضای آنلاین به شما می‌دهند. بنابراین، ما از گزارش‌های اکتیو می‌گوییم، گزارش‌هایی که باید از قبل آماده باشد تا بدانیم می‌خواهیم چه کار کنیم.

از اهمیت داشتن یک برنامه‌ی مدون سئو صحبت می‌کنیم. از کاربرگ‌های سئو می‌گوییم و توضیح می‌دهیم چگونه فرایندهای سئو را مستندسازی کنیم. و سپس به این می‌پردازیم که گزارش‌های پسیو را چگونه ارزیابی کنیم. به ابزارهای مختلف ارزیابی و گزارش‌های ارزیابی عملکرد هم می‌پردازیم.

اشتباهات سئویی و قراردادهای سئو

درک‌ کردن اهمیت سئو بسیار مهم است، اما جلوگیری از اشتباهات رایجی که می‌تواند مانع پیشرفت شما در زمینه‌ی سئو شود هم به همان اندازه اهمیت دارد. همچنین چه قصد داشته باشید متخصص سئو استخدام کنید و چه بخواهید فرایندهای سئو خود را برون‌سپاری کنید، باید با زیروبم قراردادهای سئو آشنا شوید؛ بنابراین ما قراردادهای سئو را بررسی می‌کنیم و تمپلیت قرارداد را به شما می‌دهیم. از قرداد سئو با کارمندی که می‌خواهید استخدام کنید، قرداد دورکاری سئو یا فری‌لنسر سئو، قرارداد با شرکت‌هایی که کارشان سئو است، قرارداد با ناظرین سئو و مشاورین سئو و… نیز صحبت خواهیم کرد.

در این دوره سعی داریم:

  • هر آنچه دیگران درباره سئو نمی‌گویند را به شما بگوییم.
  • اختلاف همیشگی بین سئوکاران و مدیران را کاهش بدهیم.
  • راه‌حل مشکلات بیان شده را ارائه کنیم.

مخاطبین دوره

۵۰ +
افراد شرکت کننده در دوره

سوالات متداول

بله این دوره برای افراد با سطوح مختلف دانش SEO از جمله مبتدیان طراحی شده است. ما با اصول اولیه شروع می‌کنیم و به‌تدریج به مفاهیم پیشرفته‌تر می‌پردازیم.

این دوره شامل یک جلسه پرسش‌وپاسخ است که در آن می‌توانید مستقیماً از مدرس سؤال بپرسید. هدف ما ارائه یک تجربه یادگیری تعاملی و جذاب به شماست.

بله، تمام جلسات دوره ضبط شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شهریه دوره با هدایا: ۵میلیون‌تومان  ۳.۹میلیون تومان

همین حالا قبل از اتمام فرصت با پرداخت آنلاین ثبت نام کنید.