موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم برگزار می کند:

دوره حسابداری جامع کاربردی
ویژه بازار کار

دوره حسابداری جامع

همراه با ارائه مدرک وزارت علوم و قابلیت ترجمه جهت مهاجرت
تدریس توسط برجسته ترین اساتید کشور

برای مشاوره رایگان عدد ۴ را به ۱۰۰۰۲۸۲۸۰۱ پیامک کنید و منتظر تماس کارشناسان دوره باشید.

یه حسابدار خوب هیچ وقت بیکار نمیمونه  ....

۱۰
تعداد دوره های حسابداری کاربردی
۱۰۰۰
تعداد دانشجویان دوره ها

معرفی دوره حسابداری کاربردی

رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته ها قرار دارد چون همه شرکت‌ها موسسات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و حتی فروشگاه‌ها هم به حسابداری نیاز دارند. آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است. هر روزه تعداد شرکت‌هایی که ثبت می‌شوند رو به رشد است و هریک از ایشان نیاز به حسابدار دارند. شرکت‌هایی که در حال توسعه هستند نیز به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه می‌شوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکار نخواهد ماند. مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتا نداشتن دانش و آموزش حسابداری کاربردی می‌باشد. از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمی‌توان وارد حوزه اشتغال گردید.

با تغییراتی که روز به روز در کسب و کارها در حال اتفاق است و همینطور وضع قوانین مختلف از قانون تجارت گرفته تا قانون مالیات ها و قوانین کار و تامین اجتماعی نیاز به یک حسابدار کار بلد بیش از پیش احساس می شود. اگر به اطراف خود دقت کرده باشید حتما متوجه این تغییرات شده اید به طور مثال در سنواتی نه چندان دور برای ارسال یک اظهارنامه عملکرد اکثرا به کافی نت ها مراجعه می کردند ولی همین امسال با تغییراتی که در این خصوص به وجود آمد بسیاری از افراد سعی کرند برای ارسال اظهارنامه از یک متخصص کمک بگیرند و می توان پیش بینی کرد در آینده این نیاز پررنگ تر نیز خواهد شد. پس تا اینجا مشخص شد حسابداری می تواند شغل آینده داری باشد پس سرمایه گذاری در آن منطقی بنظر می رسد.
افرادی که حسابداری را خوب و کاربردی آموزش دیده‌اند، با فرصت‌های شغلی زیادی روبه رو هستند و می‌توانند در شرکت‌های معتبر، با حقوق بالا استخدام شوند؛ چرا که شرکت‌ها، موسسات، سازمان‌ها و حتی فروشگاه‌ها، همیشه نیاز به یک حسابدار کاربلد و خبره دارند. در نهایت باید یادمون باشه که: یه حسابدار خوب هیچ وقت بی کار نمیمونه! 

حسابداری کاربردی” ، “حسابداری با معرفی به کار” یا صفر تا صد حسابداری و عناوین زیادی از این قبیل را حتما مشاهده کرده اید و یا سوالاتی مثل اینکه آیا من می توانم حسابداری را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنم؟ آیا حسابداری با خصوصیات شخصیتی من سازگار است؟ درآمد یک حسابدار چقدر است؟ برای اینکه یک حسابدار حرفه ای باشم چه مسیری را باید طی کنم؟

اگر این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است و به دنبال پاسخ آن هستید، حتما ادامه مطلب را بخوانید.

 

اطلاعات پانزدهمین دوره حسابداری جامع

اطلاعات سیزدهمین دوره حسابداری جامع(تکمیل ظرفیت)

اطلاعات شهریه و ثبت نام دوره حسابداری جامع کاربردی ویژه بازار کار

شهریه با تخفیف نقدی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • با پرداخت نقدی شهریه دوره تخفیف بگیرید.
  • با روش پرداخت نقدی راحت و بدون ضمانت بانکی ثبت نام کنید.
  •  
  •  
نقدی
بدون تخفیف ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان شهریه دوره
  • پیش پرداخت دوره مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • مابقی طی ۲ ماه از شروع دوره
  • مبلغ هر قسط: ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • بدون نیاز به ضمانت بانکی
اقساطی

نیاز به مشاوره دارید؟

هر سوالی داشته باشید ما پاسخگوی شما هستیم!
کافیست عدد ۴ را به ۱۰۰۰۲۸۲۸۰۱ ارسال کنید تا با شما تماس بگیریم.
همچنین می توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۹۳۷۵۶۳۱۰  و یا شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۲۵۴سوالات خود را بپرسید. در صورتی که تمایل داشته باشید، خوشحال می شویم بصورت حضوری در دفتر موسسه به نشانی اصفهان، نظرمیانی، ابتدای کوچه قصر میزبان شما باشیم.

کارشناس فروش

سرفصل دوره حسابداری جامع

ردیفسرفصلاستادتعداد ساعت
۱حسابداری مالیدکتر ابوالفضل امینیان۴۰
۲حسابداری صنعتیدکتر ابوالفضل امینیان۱۲
۳حسابداری پیمانکاریدکتر ابوالفضل امینیان۱۰
۴نرم افزار پارسیاندکتر ابوالفضل امینیان۳
۵نرم افزار نوآوراندکتر ابوالفضل امینیان۸
۶حقوق و دستمزددکتر ابوالفضل امینیان۶
۷اکسل در حسابداری استاد مصطفی سادات۲۴
۸کوچینگ و حل مسئلهدکتر ابوالفضل امینیان۱۵

سرفصل دوره حسابداری

حسابداری کاربردی مقدماتی

  • حسابداری خدماتی، بازرگانی و تولیدی
  • حقوق و دستمزد
  • صندوق و مغایرت بانکی

حسابداری کاربردی پیشرفته

  • استهلاکات
  • مالیات بر ارزش افزوده
  • تشکیل و انحلال شرکت ها
  • صورت های مالی طبقه بندی شده
  • صندوق و مغایرت بانکی

نرم افزار حسابداری پارسیان

  • آموزش  نرم افزار حسابداری پارسیان
  • داشتن لپ تاپ برای این کلاس ضروریست

معرفی مدرک دوره حسابداری جامع

گواهینامه معتبر و مدرک این دوره با عنوان حسابداری مقدماتی ، پیشرفته که گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است، از سوی موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم صادر می گردد.

ویژگی های مدرک

  • مدرک مورد تایید وزرات علوم، تحقیقات و فن آوری با مهر برجسته
  • قابلیت استغلام آنلاین در سایت وزارت علوم
  • دارای مهر وزارت امور خارجه و قوه قضائیه
  • دارای برچسب هولوگرام و شماره شناسایی یکتا
  • قابل ترجمه و استفاده در امور مهاجرتی
مدرک حسابداری

اما آیا خصوصیات شخصیتی من با حرفه حسابداری سازگار است؟

پژوهش های مختلف نشان می دهد حسابداران عمدتا شخصیت های توافق پذیری دارند. نتایج بدست آمده از پرسش نامه توزیع شده بین ۳۸۶ دانشجوی رشته های حسابداری و مدیریت پنج دانشگاه استان تهران در سال ۱۳۹۷ نشان می دهد در حالی که دانشجویان رشته حسابداری اولویت بالایی برای ویژگی شخصیتی توافق پذیری قائل هستند.

تفاوت  معناداری بین امتیاز قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته مدیریت و حسابداری وجود ندارد. با این وجود دانشجویان حسابداری با ویژگی شخصیت توافق پذیری بالاتر گرایش کمتری به قضاوت اخلاقی دارند. همچنین نتایج نشان میدهد رابطه مثبت و معناداری بین وظیفه شناسی و برون گرایی با قضاوت اخلاقی وجود دارد. بخاطر داشته باشید انسان یک موجود تک بعدی نیست و تمام ابعاد زندگی اش برروی هم تاثیر گذار است. نکته مهم دیگر این است لحظه های ما آینده ما را می سازد پس اگر این دید را به زندگی داشته باشید می توان دریافت که اینکه در لحظه چه کاری انجام بدهیم و چه شغلی را انتخاب کنیم مهم ترین مساله هر شخص است.

میزان درآمد حسابداری چقدر است؟

یکی از موارد دیگری که برای انتخاب یک حرفه اهمیت دارد میزان درآمد آن فعالیت است پاسخ به این سوال کار آسانی نیست زیرا انتظارات هر شخص نسبت به خود و درآمدی که می خواهد کسب کند متفاوت است میانگین حقوق دریافتی های هر حسابدار در ایران بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان بصورت ماهیانه است که البته نوع شرکت نیز بر این موضوع تاثیر دارد . درخصوص میزان درامد باید در نظر داشت سابقه کاری در هرحرفه ای رابطه مستقیمی با میزان درآمد دارد که طبعا حسابداری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بخاطر داشته باشید پیشرفت بدنبال آن افزایشی درآمد در رشته حسابداری بستگی به جایگاه شغلی دارد که برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرده اید.

برای حسابدار شدن چه مسیری را باید طی کنم؟

هرکس برای رسیدن به هدف نیاز به نقشه راه و راهنما دارد اگر قصد دارید وارد حرفه حسابداری شوید از اینجا به بعد را با دقت مطالعه کنید.

در گام اول برای خود هدف مشخص کنید. منظورم از هدف این است که مشخص کنید آیا شما می خواهید یک حسابدار معمولی باشید و یا یک حسابدار موفق با درآمد عالی، انتظار ما از شما این است که گزینه انتخابی شما “حسابدار موفق” باشد.

برای رسیدن به جایگاه یک حسابدار موفق باید هدف گذاری، برنامه ریزی، تلاش کنید و به موارد ذکر شده صبوری را نیز اضافه کنید. اموزش نقطه شروع است.

آموزش و نوع آن با توجه به هدف شما انتخاب می شود. برای شروع آموزش باید بدانید چه سر فصل های آموزشی برای شما ضروری است. با سابقه ای که ما در برگزاری دوره های متعدد آموزشی داشته ایم به این موضوع اعتقاد داریم اصول و مبانی حسابداری بصورت کاربردی، قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده، اکسل و کاربرد آن در حسابداری و آشنایی با فرمول های کاربردی و گزارش گیری در اکسل، قانون کار و تامین اجتماعی و کار با نرم افزار حسابداری برای شروع ضروری است. مدت فراگیری این موارد حدودا ۵ ماه زمان نیاز دارد که توصیه می‌کنیم پس از گذشت ۲ ماه از دوره فعالیت خود را به عنوان کارآموز آغاز کنید. کارآموزی ضمن آموزش به سرعت مهارت و اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد و اگر مشکلی در حین کارداشتید می توانید سوالات خود را در گروه واتساپ از اساتید با تجربه بپرسید و به نوعی coaching  شوید.

فرض کنید طبق مسیری که ما برای شما ترسیم کرده ایم ۵ ماه طلایی خود را سپری کرده اید و مهارت های لازم برای فعالیت در حرفه حسابداری را فرا گرفته اید فارغ از این موضوع مورد دیگری که برای ما اهمیت دارد این است که شما در مسیر درست در حال حرکت هستید. با گذر زمان (بین ۱ تا ۳ سال ) و کسب تجربه شما وارد مرحله ی جدیدی از فعالیت حرفه‌ای خواهید شد چون بسیاری از موقعیت های خوب شغلی حداقل نیاز به ۳ سال سابقه کار دارد. مسابقه از اینجا شروع می‌شود.

در آن مرحله نیز ما برای شما اهدفی مشخص کرده‌ایم. توصیه ما این است فعلا از این گام جلوتر نروید و مسیر خود را آغاز کنید.

ویژگی و مزیت های دوره حسابداری جامع فن آوران حکیم

ارائه سرفصل ها مطابق با شرایط محیطی و کسب و کار در ایران

ایجاد ارتباط های سازنده و بهره گیری از تجربیات دیگران برای کسب و کار

برخورداری از اساتید مجرب و مطرح کشوری در حوزه کسب و کار

اعطای گواهینامه قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

برگزاری دوره ها در ساعات غیراداری و مشاهده ویدئو کلاس ها در ساعات دلخواه

ارایه مطالب و مباحث به صورت مطالعه موردی (Case Study) و متدهای برتر و روز دنیا

تقویت و پرورش مهارت های مدیریتی و تعمیق دانش راهبردی مدیریت کسب و کار

آشنایی با چالش ها و ماهیت کاربردی کارگاه ها به منظور کسب تخصص و مهارتهای مدیریتی

پرسش های متداول

بله، مخاطبان این دوره تمام رشته ها می باشد، ما به شما از صفر تا ۱۰۰ حسابداری را آموزش میدهیم ،کافیست فقط به حسابداری علاقه داشته باشید و در این دوره شرکت کنید.

بله، باتوجه به اینکه موسسه با شرکت های مطرح در ارتباط هست بعد از پایان دوره، درصورتی که تمایل و توانمندی لازم برای کار در زمینه حسابداری داشته باشید، معرفی به کار صورت میگیرد.

بله، تمام مباحث بصورت کاربردی آموزش داده میشه تا شما بتونید در بازار کار استفاده کنید

موسسه فن آوران حکیم بامجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت میکند ،شما بعد از پایان دوره گواهی معتبر با مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت میکنید که قابل ترجمه و معتبر در تمام سازمان ها میباشد

بله، گواهی ای که دریافت می کنید قابل ترجمه هست و امتیاز شما را برای اخذ ویزا افزایش می‌دهد.

پایان ثبت نام

ثبت نام دوره به پایان رسیده است، در صورتی که تمایل دارید برای آینده در این دوره شرکت کنیدفرم زیر را پر کنید، ما به محض آغاز ثبت نام برای دوره بعدی با شما تماس می گیریم.