دوره آموزشی انتخاب و استخدام نیروی انسانی
در دنیای امروز، رشد و توسعه کسب و کارها منوط به در اختیار داشتن نیروی انسانی شایسته و کارآمد است و برای مدیرانی که اهمیت این مسئله را درک کنند، فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی از مهمترین دغدغه ها خواهد بود. چرا که میدانند یک انتخاب غلط آنها را از اهداف والایی که برای کسب و کارشان در نظر گرفته اند، دور میکند. بعبارت دیگر، مدیران موفق با انتخاب های درست و هوشمندانه، بهترین گزینهها را برای جایگاههای مختلف شغلی در سازمان خود به کار میگیرند و بهترین تیم های کاری را تشکیل میدهند. در کارگاه انتخاب و استخدام نیروی انسانی متناسب با نیاز سازمان با فرآیند انتخاب نیروی انسانی و انواع آزمون ها و ابزارهایی که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد بصورت عملی و کاربردی آشنا خواهید شد.
اطلاعیه آموزشی:
زمان شروع دوره: سهشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۹۸
ساعت برگزاری: ۱۶:۳۰-۱۹:۳۰
ساعات آموزشی: ۱۸ ساعت
هر سه شنبه
ساعات آموزشی: ۱۸ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم
معرفی مدرس:
مدرس: دکتر رضا ابراهیم زاده
دکتری مدیریت
مدرس، نویسنده و مشاور
توضیحات کامل
تمامی بنگاههای اقتصادی (چه خرد و چه کلان) که در سطح جامعه فعالیت میکنند، نیاز مبرمی به ساماندهی حسابها و چرخههای مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری میباشد و بدیهی است تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت. رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشتهها قرار دارد چون همه شرکتها موسسات، سازمانها، ارگانها و حتی فروشگاهها هم به حسابداری نیاز دارند. آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است. هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هر یک از ایشان نیاز به حسابدار دارند. شرکتهایی که در حال توسعه هستند نیز به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه میشوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکار نخواهد ماند. مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتاً نداشتن دانش کاربردی است. از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفاً با معلومات دانشگاهی نمیتوان وارد حوزه اشتغال گردید.
حسابداری کاربردی و یک دروغ دلاویز!!!
حسابداری کاربردی اسم جذابی دارد به ویژه اینکه با معرفی بکار نیز همراه شود. خلاف کلیه تبلیغاتی که در این زمینه میشود دانشپذیران در این دوره باید از این موضوع آگاهی داشته باشند که اگرچه با گذراندن این دوره مهارتهای نسبی برای اشتغال در بازار کار حسابداری را خواهند کسب کرد، ولی صرفاً گذراندن این دوره آموزشی نمیتواند شما را به تمام آرزوهایتان برساند. برای ارتقاء در هر حرفه و بخصوص حسابداری بایستی علاوه بر مبانی اولیه و مهارتهای ابتدایی و برای ورودی قدرتمند به بازار کار برخی مهارتهای تخصصی در این حوزه را نیز فرا بگیرید. از جمله این مهارتها میتوان به آشنایی با قانون مالیاتها و قانون تامین اجتماعی، استانداردهای حسابداری و نرم افزار اکسل اشاره کرد. از این رو هم اکنون که در ابتدای مسیر هستید با گرفتن مشاوره از مشاوران حرفهای مجموعه آینده حرفهای خود را هدفگذاری و برنامهریزی کنید.
سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود میآید
در این دوره چی یاد می گیریم؟:
اهمیت و فرآیند انتخاب نیروی انسانی
مصاحبه مقدماتی در آزمون های استخدامی و چگونگی انجام آن برای مشاغل
نمونههای مختلف آزمونهای استخدامی
آزمون هوش، آزمون هوش هیجانی، کاربرد و معیارها برای سمتهای مختلف
شخصیت شناسی (شخصیت های A و B) و اجرای کاربردی آن در سازمان
آزمون شخصیت می یرز- بریگز و اجرای کاربردی آن برای استخدام
آزمون رغبت گوکلن و آزمون هالند و اجرای کاربردی آن
مصاحبه تخصصی و اجرای کاربردی آن به صورت عملی
معاینات پزشکی و علل استفاده از آن در سازمان متناسب با مشاغل
جمع بندی نهایی برای انتخاب نیروهای انسانی متناسب با شرایط
چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟:
مدیران، روسا، هیئتهای مدیره شرکتها، سازمانها و ارگانهای مختلف
کارشناسان و کارشناسان ارشد شاغل در کارگزینی و واحد منابع انسانی شرکتها و سازمانها
دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مدیریت
مشاوران، برنامه ریزان و مدیران اجرایی کلیه سازمانهای صنعتی ، بازرگانی و خدماتی
محققان و پژوهشگران علاقمند به حوزه مدیریت منابع انسانی
و کلیه تصمیم گیرندگان در حوزه انتخاب و استخدام نیروی انسانی سازمانها
ویدئوهای آموزشی
مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام
هزینه کامل دوره مبلغ ۵۸,۰۰۰ تومان میباشد.
تماس تلفنی
تماس با شماره:
۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)
پیامک
ارسال کد ۲ به شماره:
۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱
ایمیل
ارسال ایمیل:
modir@fhakim.ac.ir
سوالات متداول
گفتوگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل