همایش تخصصی آموزشی فروشگاه ثروت ساز

همایش تخصصی فروشگاه ثروت ساز - دکتر احد حیدری - دپارتمان مدیریت فن آورن حکیم

همایش تخصصی کاربردی فروشگاه ثروت ساز

همایش تخصصی آموزشی فروشگاه ثروت ساز با حضور احد حیدری

محتوا:

no-repeat;center top;;

auto

h4

جذب بیشتر مشتریان

icon-check

left

h4

وفادارسازی مشتریان

icon-check

left

default

h4

مقابله با رقابت‌های ناسالم

icon-check

left

h4

چه فروشنده ای استخدام کنیم؟

icon-check

left

default

ویدئوها

icon

;c;;

۷۰۰

۴۰۰

هزینه ثبت نام: رایگان

center

no-repeat;center top;;

auto

برگزار شد…

center

left

#f92e2e

۴

ارتباط با مشاور

https://fhakim.ac.ir/contact-us/#message

center

left

#۱b69b4

۴

همایش تخصصی فروشگاه ثروت ساز - دکتر احد حیدری - دپارتمان مدیریت فن آورن حکیم

https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/پوستر-فروشگاه-مشتری-ساز۱.jpg

توضیحات تکمیلی:

سخنران::

احد حیدری

زمان برگزاری: :

چهارشنبه ۲۰ تیر ماه ۹۷

۱۷-۱۵

مدت دوره::

۴ ساعت

مکان برگزاری::

اصفهان – خیابان جی – سالن همایش‌های شهروند

toggle

 

آیا مشتری را درست انتخاب کرده اید؟

شاید دیدگاه شما از مشتری از ابتدا اشتباه شکل گرفته باشد ، یعنی مشتری شما متناسب با محصول ( یا خدمت ) شما نبوده باشد ! این جا اشتباه از جانب شما صورت گرفته است و بایستی این مورد را بپذیرید.

در این مورد شما با اضافه کردن یا کم کردن هیچ توضیحی نمیتوانید مشتری را متقاعد به خرید بکنید.

گاهی این امکان وجود دارد که با تمام تناسب هایی که رعایت شده مشتری اصلا توان مالی برای خرید محصول شما را نداشته باشد پس بر خلاف تلاش های شما آن ها خرید نخواهند کرد.

بهتر این است پیش از آن که خودتان را مقصر پاسخ منفی مشتری بدانید و خود را سرزنش کنید این نکته را در ذهن بگذرانید. روحیه و اعتماد به نفس خود را قربانی مسئله ای نکنید که در آن تقصیر ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.