همایش تخصصی کاربردی فروشگاه ثروت ساز
همایش تخصصی آموزشی فروشگاه ثروت ساز با حضور احد حیدری
محتوا:
no-repeat;center top;;
auto
h4
جذب بیشتر مشتریان
icon-check
left
h4
وفادارسازی مشتریان
icon-check
left
default
h4
مقابله با رقابتهای ناسالم
icon-check
left
h4
چه فروشنده ای استخدام کنیم؟
icon-check
left
default
ویدئوها
icon
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
هزینه ثبت نام: رایگان
center
no-repeat;center top;;
auto
برگزار شد…
center
left
#f92e2e
۴
ارتباط با مشاور
https://fhakim.ac.ir/contact-us/#message
center
left
#۱b69b4
۴
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/پوستر-فروشگاه-مشتری-ساز۱.jpg
توضیحات تکمیلی:
سخنران::
زمان برگزاری: :
چهارشنبه ۲۰ تیر ماه ۹۷
۱۷-۱۵
مدت دوره::
۴ ساعت
مکان برگزاری::
اصفهان – خیابان جی – سالن همایشهای شهروند
toggle
آیا مشتری را درست انتخاب کرده اید؟
شاید دیدگاه شما از مشتری از ابتدا اشتباه شکل گرفته باشد ، یعنی مشتری شما متناسب با محصول ( یا خدمت ) شما نبوده باشد ! این جا اشتباه از جانب شما صورت گرفته است و بایستی این مورد را بپذیرید.
در این مورد شما با اضافه کردن یا کم کردن هیچ توضیحی نمیتوانید مشتری را متقاعد به خرید بکنید.
گاهی این امکان وجود دارد که با تمام تناسب هایی که رعایت شده مشتری اصلا توان مالی برای خرید محصول شما را نداشته باشد پس بر خلاف تلاش های شما آن ها خرید نخواهند کرد.
بهتر این است پیش از آن که خودتان را مقصر پاسخ منفی مشتری بدانید و خود را سرزنش کنید این نکته را در ذهن بگذرانید. روحیه و اعتماد به نفس خود را قربانی مسئله ای نکنید که در آن تقصیر ندارید.