کارگاه آموزشی فن بیان و هنر سخنوری

کارگاه آموزشی فن بیان و هنر سخنوری

فن بیان شامل مهارت‌های کلامی و غیرکلامی می‌باشد، مهارت‌های کلامی شامل درخواست کردن، اظهارنظر کردن و نه گفتن است و مهارت های غیرکلامی مانند ارتباط چشمی، زبان بدن، صدا، لحن و واژگان هستند، در نتیجه برای بیان نیازها و احساساتمان نیاز به هر دو مهارت داریم.

اطلاعیه آموزشی:

زمان شروع دوره: پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۸

ساعت برگزاری: ۹-۱۲

ساعات آموزشی: ۱۸ ساعت

مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم

معرفی مدرس:

مدرس: سرکار خانم صفورا صادقیه

کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (استراتژیک)

مدرس و مشاور

 

توضیحات کامل

تمامی بنگاه‌های اقتصادی (چه خرد و چه کلان) که در سطح جامعه فعالیت می‌کنند، نیاز مبرمی به سامان‌دهی حساب‌ها و چرخه‌های مالی خود دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری می‌باشد و بدیهی است تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت. رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته‌ها قرار دارد چون همه شرکت‌ها موسسات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و حتی فروشگاه‌ها هم به حسابداری نیاز دارند. آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است. هر روزه تعداد شرکت‌هایی که ثبت می‌شوند رو به رشد است و هر یک از ایشان نیاز به حسابدار دارند. شرکت‌هایی که در حال توسعه هستند نیز به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه می‌شوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکار نخواهد ماند. مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتاً نداشتن دانش کاربردی است. از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفاً با معلومات دانشگاهی نمی‌توان وارد حوزه اشتغال گردید.

 

حسابداری کاربردی و یک دروغ دلاویز!!!

 

حسابداری کاربردی اسم جذابی دارد به ویژه اینکه با معرفی بکار نیز همراه شود. خلاف کلیه تبلیغاتی که در این زمینه می‌شود دانش‌پذیران در این دوره باید از این موضوع آگاهی داشته باشند که اگرچه با گذراندن این دوره مهارت‌های نسبی برای اشتغال در بازار کار حسابداری را خواهند کسب کرد، ولی صرفاً گذراندن این دوره آموزشی نمی‌تواند شما را به تمام آرزوهای‌تان برساند. برای ارتقاء در هر حرفه و بخصوص حسابداری بایستی علاوه بر مبانی اولیه و مهارت‌های ابتدایی و برای ورودی قدرتمند به بازار کار برخی مهارت‌های تخصصی در این حوزه را نیز فرا بگیرید. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به آشنایی با قانون مالیات‌ها و قانون تامین اجتماعی، استانداردهای حسابداری و نرم افزار اکسل اشاره کرد. از این رو هم اکنون که در ابتدای مسیر هستید با گرفتن مشاوره از مشاوران حرفه‌ای مجموعه آینده حرفه‌ای خود را هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کنید.

 

سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

در این دوره چی یاد می گیریم؟:

چگونه آغازگز خوبی باشیم

بیان و تصویرسازی

لحن و لهجه

سرعت و شدت صدا

اعتماد به نفس و تنفس

چهارچوب سخنرانی و بهداشت صوت

نحوه ارائه پرسش و پاسخ و گفتمان

استفاده از گزینه مکث و کنترل خشم

 

ویدئوهای آموزشی

مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

هزینه کامل دوره مبلغ ۳۶۵,۰۰۰ تومان می‌باشد.

 

تماس تلفنی

تماس با شماره:

۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

 

پیامک

ارسال کد ۶ به شماره:

۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱

 

ایمیل

ارسال ایمیل:

modir@fhakim.ac.ir

 

مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

تماس تلفنی

تماس با شماره:

۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

 

پیامک

ارسال کد ۴ به شماره:

۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱

 

ایمیل

ارسال ایمیل:

modir@fhakim.ac.ir

 

تکمیل فرم

Button

 

روش‌های پرداخت

پرداخت نقدی

هزینه کامل دوره به صورت نقدی

۳۶۵,۰۰۰ تومان

 

پرداخت اینترنتی

هزینه کامل دوره

https://fhakim.ac.ir/product/%D9%81%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%B3%D8%AE%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C/

اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی: شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰

 

گفت‌وگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *