مهارت ارتقاء روابط زناشوئی

مهارت ارتقا روابط زناشوئی روابط زناشویی روابط جنسی - دپارتمان روانشناسی فن آوران حکیم

کارگاه آموزشی مهارت ارتقا روابط زناشوئی

آیا می‌دانستید یکی از علل اصلی در اختلافات خانوادگی به موضوعات روابط زناشوئی بر می‌گردد ولی پنهان است؟ آیا تا به حال به علت کمبود اطلاعات علمی در رابطه با اصول درست روابط جنسی دچار مشکلات شده‌اید؟ ارتقا روابط زناشوئی

محتوا:

سلامت جنسی

تفاوت‌های جنسیتی در روابط زناشویی

انتظارات جنسیتی

خاموشی جنسی

خیانت و پیشگیری از آن

و …

ثبت نام

http://fhakim.ac.ir/product/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%a1-%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

#۳۳۷۸۰۱

ارتباط با مشاور

http://fhakim.ac.ir/contact-us/#message

مهارت ارتقا روابط زناشوئی روابط زناشویی روابط جنسی - دپارتمان روانشناسی فن آوران حکیم

مهارت ارتقا روابط زناشوئی روابط زناشویی روابط جنسی – دپارتمان روانشناسی فن آوران حکیم

http://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/04/پوستر-مهارت-ارتقا-روابط-زناشویی.jpg

توضیحات تکمیلی:

مدرس::

دکتر نفیسه صالحی

زمان شروع دوره: :

چهارشنبه ۲۶اردیبهشت ماه ۹۷

ساعت برگزاری::

۱۶-۲۰

مدت دوره:

۴ ساعت

مکان برگزاری::

سالن اجتماعات موسسه فن‌آوران حکیم

تخفیف ویژه::

ثبت‌نام کارگاه در پکیج دوره شامل تخفیف می‌باشد.

اطلاعات بیشتر….

 

 

● زبان ابراز عشق همسرتان را یاد بگیرید

دکتر پت لاو برای زوج هایی که اشتیاق کم یا زیادی به روابط زناشویی  دارند، پیشنهادهای ویژه ای دارد. یادگرفتن زبان ابراز عشق یکدیگر، در راس فهرست پیشنهادهای او قرار دارند. او معتقد است این کار برای نفوذ به قلب آن چه که باعث بیدار شدن این میل در همسرتان می شود، از خریدن کادو و شکلات خریدن و گل رز هدیه دادن، نافذ تر عمل می کند.

 

● نکته های کاربردی برای کسانی که اشتیاق جنسی بالایی دارند

لاو در کتاب ” گرم گرم با یک همسر” برای برقراری تعادل بین زوج های با اشتیاق بالا و پایین پیشنهادهای زیر را مطرح کرده است اگر شما فردی با انرژی جنسی بالا هستید:بپذیرید که ممکن است زوج شما برای برانگیخته شدن کامل به تحریک بیشتری نیاز دارد. بنابراین، حوصله بیشتری در روابط زناشویی خود خرج کنید.از این که آگاهانه اشتیاق جنسی خود را بیشتر و بیشتر تقویت کنید، بپرهیزید. این کار به اختلافروابط زناشویی دامن می زند.به پیش شرط ها و پیش نیازهای جنسی همسرتان برای عشق ورزی توجه کنید. هر چه به او بیشتر توجه کنید، توجه بیشتری به خود داشته اید.میل جنسی را با عشق اشتباه نگیرید.اگر همسر شما اشتیاق جنسی پایینی دارد، به این معنی نیست که شما را دوست ندارد. اگر چنین باشد، شما فقدان عشق را در سایر زمینه های زندگی نیز می بینید.انرژی خود را به جهت دیگری سوق دهید. ورزش و تفریحات سالم دیگر به شما کمک می کند.

 

● نکته های کاربردی برای کسانی که اشتیاق جنسی پایینی دارند

در قبال اشتیاق جنسی خود احساس مسوولیت بیشتری داشته باشید و بخشی از زندگی را به روابط زناشویی اختصاص دهید.قراردادی را که پیشتر توضیح دادیم، بنویسید و امضا کنید! وقتی حوصله دارید به قرارداد عمل کنید.به شرایطی که باعث تقویت اشتیاق جنسی شما می شود، توجه داشته باشید و در قرارداد بر آنها تاکید کنید.درباره پیش شرط ها و پیش نیازهای روابط زناشویی خود شفاف و منطقی باشید و به نحو مثببتی با همسرتان در میان بگذارید.اگر دوست ندارید عمل جنسی داشته باشید، بدون پرده به همسرتان بگویید. اگر می خواهید با همسرتان سازش داشته باشید، هنگامی که پاسختان منفی است، نباید احساس پرده پوشی داشته باشید.اشتیاق ذهنی خود را جشن بگیرید. رضایت شما از این که در چارچوب ذهنی همسرتان قرار گرفته اید و به وجود آوردن اشتیاق بیشتر در خودتان، دلیل خوشی و شادکامی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *