ویدیو مارکتینگ – احسان نظری
اولین کتاب بازاریابی ویدیویی به زبان فارسی از زبان احسان نظری
چرا این کتاب باید خریداری شود؟
این کتاب، کتاب موفقیت در کسبوکار است.
موفقیتی بینظیر و قابل دسترس، بوسیله ابزاری جادویی به اسم ویدیو که در لابلای هیاهوی متعدد و متنوع فروش، عده بسیاری از آن غافلاند.
پس هدیه این کتاب به صاحبان کسب و کار، از کسبوکارهای نوبنیان و کوچک تا کسبوکارهای بزرگ و توسعه یافته مدیران ارشد فروش، مشاورین کسب و کار و پژوهشگران دیجیتال مارکتینگ و همه دوستداران و علاقهمندان کشف بازارهای جدید بر اساس تولید محتوای ویدیویی توصیه میشود.
در این کتاب چه چیزی پیدا میکنید؟
سعی کردهام در این کتاب فهرستی از موضوعات بسیار مهم در رابطه با ویدیو مارکتینگ را ارائه کنم تا راهنمای پیمودن مسیر موفقیت از طریق این ابزار جذاب و حیرتآور در کسبوکارتان باشد و خواننده این کتاب بتواند در کمترین زمان پس از مطالعه کتاب با یک استراتژی دقیق و بدون نقص به حوزه فروش از طریق ابزار جذاب ویدیو ورود پیدا کند و از فروش به سبک و سیاق نوین آنهم با ترکیبی حیرتانگیز از زیباییهای دوربین، صدا و حرکت لذت ببرد.
هدف این ویدیوی مکتوب صرفهجویی در منابع است. منابع تعیینکننده در کسبوکار یعنی زمان، انرژی و هزینهای که در صورت قصد ورود شما به دنیای ویدیو مارکتینگ به ناچار باید برای انجام آزمون و خطا و درک مفاهیم ویدیو مارکتینگ از طریق تجربه صرف میکردید.
عناوینی از فهرست کتاب
فصلها:
فصل اول:برنامهریزی و تعیین استراتژی
فصل دوم: تولید ویدیو
فصل سوم: ویدیوهای کاربردی در کسبوکار
فصل چهارم:گامهای موفقیت در ویدیو مارکتینگ
فصل پنجم: ایجاد کمپین ویدیو مارکتینگ و ارزیابی و تحلیل نتایج آن
سخن نویسنده:
ویدیو ابزاری ساده و در عین حال پیچیده برای بالابردن فروش و ارائه خدمات و محصولات در انواع کسب و کارهای کوچک ، متوسط و بزرگ است.
امیدوارم شما نیز از یادگیری نکات و استراتژیهای منطقی و دقیق ویدیو مارکتینگ لذت ببرید و خیلی زود از منافع حاصل از استفاده ویدیو مارکتینگ در کسبوکار خود احساس غرور و رضایت کنید.
مشخصات عددی کتاب
صفحه
۱۷۸
فصل
۵
درباره نویسنده:
احسان نظری ایدهپرداز و کارگردان فیلمهای تبلیغاتی، پژوهشگر و مشاور ویدیومارکتینگ
مؤلف کتاب ویدیومارکتینگ ، ابزاری جذاب و کارآمد برای توسعه کسب و کار
ایده پرداز و کارگردان فیلم های تبلیغاتی و همچنین پژوهشگر و کارشناس ویدیو مارکتینگ
وی پیش از اینکه بعنوان متخصص ویدیو مارکتینگ فعالیت کند شش سال بعنوان طراح گرافیک و مشاور امور تبلیغاتی با آژانسهای تبلیغاتی متعددی همکاری داشته و پس از فعالیت حرفهای مستمر و موفق در زمینه تبلیغات و ارائه خدمات به اشخاص و شرکتهای متعدد در حال حاضر نیز همچنان بعنوان مشاور و طراح و مجری کمپین های ویدیومارکتینگ در کنار آنهاست.
عضویت:
خبرگزاری وبسایت فن آوران حکیم