دوره آموزشی تخصصی توسعه و مدیریت سالنهای زیبایی برتر
محتوا:
کسب و کار
بازاریابی
فروش
تبلیغات
ارتباطات
راههای متفاوتی برای جلب توجه مشتریان وجود دارد که استفاده از هرکدام از این راهها تابع عوامل متفاوتی است. در گام اول باید بررسی کنید که چه فاکتورهایی محیط کار شما را از محیطهای مشابه متمایز میسازد. آیا محیط کار شما به خاطر نوع دکوراسیون محیط سردی است؟ در اینصورت سعی کنید فضای کاری خود را به شکلی طراحی کنید که برای مشتری تازگی داشته باشد و علاوه بر آن مشتری در آن احساس راحتی نیز بکند، با پخش موزیکهای مرتبط با کار خود به آن جان دهید.
نکته دیگری که بسیار دارای اهمیت است محل قرارگیری دفتر مرکزی یا دفتر فروش شما است. تا جایی که برایتان مقدور است سعی کنید مکانی که برای استقرار دفترتان
انتخاب میکنید متناسب با نوع مشتریانتان، مکانی در دسترس و مناسب باشد. برای مثال اگر کار شما فروش لباس است، خیلی بیمعنی است که در جایی که بورس لوازم اداری است مغازه بزنید.
برندینگ
هزینه ثبت نام: ۳۵۰,۰۰۰ تومان
ثبت نام
ارتباط با مشاور
http://fhakim.ac.ir/contact-us/#message
http://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/06/پوستر-دوره-آموزشی-سالن-های-زیبایی-دپارتمان-مدیریت-موسسه-آموزش-عالی-آزاد-فن-آوران-حکیم.jpg
توضیحات تکمیلی:
مدرسها::
دکتر احد حیدری
دکتر شاهرخ دولت خواه
زمان برگزاری کارگاه: :
روزهای ۲ و ۹ تیر ماه
ساعت برگزاری::
۲۰-۱۶
مدت دوره::
۱۶ ساعت
مکان برگزاری::
موسسه فنآوران حکیم