کارگاه آموزشی مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل
چگونه بتوایم درآمدهای ناشی از فعالیتهای بازاریابی و فروش شرکت خود را پیش بینی کرده و راهکارهای صحیح را جهت عدم ورورد به منطقه بحران اتخاذ کنیم؟ در این دوره ما با جدید ترین روشهای مورد استفاده شرکتهای موفق دنیا در حوزه مدیریت فرآیند بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست تا برای رسیدن به اهداف درآمدی سازمان خود چگونه برآیندهای بازاریابی و فروش خود را مهندسی نماییم. مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل
محتوا:
پارامترهای اساسی در تحقق پلن فروش با رویکرد فانل فروش
مکانیزمهای عملیای و مدیریتی فانل فروش
اصول طراحی فانل فروش
آشنایی با چگونگی طراحی فانل فروش
سیکل سنتی و رایج فروش
آشنایی با سیکل خرید(Buying Cycle) و تطبیق آن با سیکل سنتی فروش(Sales Cycle)
طراحی فانل شرکت کنندگان
آشنایی با نرم افزار Forcell(نرم افزارتخصصی مدیریت فروش بر اساس متدلوژی فانل)
پرسش و پاسخ
هزینه ثبت نام: ۱۲۰,۰۰۰ تومان
ارتباط با مشاور
http://fhakim.ac.ir/contact-us/#message
مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل (کارگاه آموزشی)
توضیحات تکمیلی:
سخنرانها::
مهندس امین کاچار
زمان برگزاری کارگاه: :
۹ تیرماه و ۱۶ تیرماه
ساعت برگزاری:: مدت دوره::
۸ ساعت
مکان برگزاری::
موسسه فنآوران حکیم
کاچار در تعریف کانال فروش نیز گفت: در حقیقت یک فانل لیست ساده از فرصت های فروش است که نشان دهنده جایگاه فرصت ها در فرایند است و کمک می کند توانمندی ها و قابلیت های خود را برای تبدیل فرصت به نتیجه کشف کنیم.
مدرس این کارگاه تصریح کرد: پیاده سازی متدولوژی فانل در کشورهای پیشرفته منجر به افزایش ۲۷ درصدی فروش، افزایش ۲۶ درصدی سود و بالا رفتن رضایتمندی ۴۱ درصدی در مشتریان شده است.
کاچار مراحل عمومی فانل فروش را تحریک، آموزش، فهماندن، فروش و وفاداری ذکر کرد و در ادامه نیز به بیان مواردی از جمله آشنایی با چگونگی طراحی فانل فروش، سیکل سنتی و رایج فروش، آشنایی با سیکل خرید و تطبیق آن با سیکل سنتی فروش، طراحی فانل شرکت کنندگان در این کارگاه و آشنایی کلی با نرم افزار FORCELL پرداخت.