مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل (کارگاه آموزشی)

در این دوره ما با جدید ترین روش‌های مورد استفاده شرکت‌های موفق دنیا در حوزه مدیریت فرآیند بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد.
مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل- دپارتمان مدیریت موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم

کارگاه آموزشی مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل

چگونه بتوایم درآمدهای ناشی از فعالیت‌های بازاریابی و فروش شرکت خود را پیش بینی کرده و راهکارهای صحیح را جهت عدم ورورد به منطقه بحران اتخاذ کنیم؟ در این دوره ما با جدید ترین روش‌های مورد استفاده شرکت‌های موفق دنیا در حوزه مدیریت فرآیند بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست تا برای رسیدن به اهداف درآمدی سازمان خود چگونه برآیندهای بازاریابی و فروش خود را مهندسی نماییم. مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل

محتوا:

پارامترهای اساسی در تحقق پلن فروش با رویکرد فانل فروش

مکانیزم‌های عملیای و مدیریتی فانل فروش

اصول طراحی فانل فروش

آشنایی با چگونگی طراحی فانل فروش

سیکل سنتی و رایج فروش

آشنایی با سیکل خرید(Buying Cycle) و تطبیق آن با سیکل سنتی فروش(Sales Cycle)

طراحی فانل شرکت کنندگان

آشنایی با نرم افزار Forcell(نرم افزارتخصصی مدیریت فروش بر اساس متدلوژی فانل)

پرسش و پاسخ

هزینه ثبت نام: ۱۲۰,۰۰۰ تومان

ارتباط با مشاور

http://fhakim.ac.ir/contact-us/#message

پوستر کالا مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل- دپارتمان مدیریت موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم

مدیریت توسعه فروش برای کسب و کارهای B2B با متدولوژی فانل (کارگاه آموزشی)

توضیحات تکمیلی:

سخنران‌ها::

مهندس امین کاچار

زمان برگزاری کارگاه: :

۹ تیرماه و ۱۶ تیرماه

ساعت برگزاری:: مدت دوره::

۸ ساعت

مکان برگزاری::

موسسه فن‌آوران حکیم

 

کاچار در تعریف کانال فروش نیز گفت: در حقیقت یک فانل لیست ساده از فرصت های فروش است که نشان دهنده جایگاه فرصت ها در فرایند است و کمک می کند توانمندی ها و قابلیت های خود را برای تبدیل فرصت به نتیجه کشف کنیم.

مدرس این کارگاه تصریح کرد: پیاده سازی متدولوژی فانل در کشورهای پیشرفته منجر به افزایش ۲۷ درصدی فروش، افزایش ۲۶ درصدی سود و بالا رفتن رضایتمندی ۴۱ درصدی در مشتریان شده است.

کاچار مراحل عمومی فانل فروش را تحریک، آموزش، فهماندن، فروش و وفاداری ذکر کرد و در ادامه نیز به بیان مواردی از جمله آشنایی با چگونگی طراحی فانل فروش، سیکل سنتی و رایج فروش، آشنایی با سیکل خرید و تطبیق آن با سیکل سنتی فروش، طراحی فانل شرکت کنندگان در این کارگاه و آشنایی کلی با نرم افزار FORCELL پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *