کارگاه آشنائی با قانون کار و قواعد تنظیم قرارداد کار
یکی از ارکان اصلی در مدیریت، نیروی انسانی است و هر مدیر، شرکت یا سازمان ناگزیر است با بکارگیری نیروی انسانی، اهداف سازمانی خود را محقق کند. بکارگیری و تعامل با نیروی انسانی یکی از پیچیدهترین بخشهای فعالیت مدیران است و در این بین علاوه بر تمام تلاشهای لازم از سوی مدیریت برای بهبود روابط انسانی در محیط کار، تعریف رابطه رسمی بین نیروی انسانی و سازمان مهمترین خواسته طرفین است که در چارچوب قانون کار شکل میگیرد. شناخت کافی از قانون کار و آثار و تعهدات آن موجب میشود مدیران و شرکتها روابط خود با نیروی انسانی را به گونهای تنظیم نمایند که هم پاسخگوی نیازمندیها و تعهدات نیروی انسانی باشند و هم رضایت نیروی انسانی و بهرهوری مستمر و سود دهی پایدار را برای سازمان خود تضمین کنند.
در این کارگاه، شرکت کنندگان با کلیات، ساختار، محتوا، مقررات، تعهدات و نکات قانون کار و همچنین نحوه انعقاد انواع قراردادهای کار آشنا میشوند و با طرح پرسشها، به رفع ابهامات و مشکلات و مسائل خود در این حوزه خواهند پرداخت.
مخاطبین این کارگاه
کارگاه صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران عامل انواع شرکتهای خصوصی و دولتی و همچنین حسابداران، مدیران مالی نیز میتوانند جهت شرکت در این کارگاه اقدام فرمایند.