شیوه های تولید محتوا برای فضای اینترنتی کسب و کار

شیوه های تولید محتوا : تهیه محتوا، پاشنه آشیل وب سایت‌های امروزی می‌باشد، که ترافیک محدود و فروش نامناسبی را دارا می‌باشند. یکی از مهمترین سوالات مدیران برای وب سایت‌های خود این است.

معرفی کوتاه:

تهیه محتوا، پاشنه آشیل وب سایت‌های امروزی می‌باشد، که ترافیک محدود و فروش نامناسبی را دارا می‌باشند. یکی از مهمترین سوالات مدیران برای وب سایت‌های خود این است.

چگونه برای کسب و کار خود محتوا ایجاد کنم؟

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که یک وب سایت اینترنتی باید انجام دهد، تولید متن مناسب است. یک متن خوب به راحتی می‌تواند یک کاربر عادی را به یک طرفدار شیفته و بلعکس یک طرفدار شیفته را به یک کاربر عادی تبدیل کند.

اطلاعیه آموزشی:

زمان شروع دوره: یکشنبه ۲۲ مهرماه ۹۷

هر یکشنبه

ساعت برگزاری: ۱۶-۱۹

ساعات آموزشی: ۳۰ ساعت

مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم

معرفی مدرس

مدرس: محبوبه زارعی

کارشناس ارشد تجارت الکترونیک

مدرس، نویسنده، پژوهشگر

چهره برگزیده صنعت معدن تجارت در سال ۱۳۹۶

شیوه‌های تولید محتوا برای فضای اینترنتی کسب و کار

توضیحات کامل

چرا باید در این دوره شرکت کنید؟

اگرچه تولید محتوا امر تازه‌ای نیست ولی با حضور اینترنت و گره خوردن کسب و کارها با آن، این امر اهمیت بیشتری یافته است.

اگر قبلا تامین محتوا دغدغه صاحبان رسانه بود با گسترش دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آموزش الکترونیکی کسب و کارها امروزه این دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است.

بیل گیتس (موسس مایکروسافت) برای نشان دادن اهمیت تولید محتوا می‌گوید:
«محتوا، حاکم است!»

این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی می‌‌ماند که تاج بر سر ندارد.
ما معتقدیم یک محتوا و یا یک متن خوب، محتوایی است که خودش پا داشته باشد و لازم نباشد ما برای پخش کردن آن هزینه زیادی انجام دهیم، بلکه خود خوانندگان به صورت ویروسی آن را در وب سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

  • اگر شما هم دغدغه تولید محتوا برای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را دارید.
  • اگر کاربران زمان کمی را برای خواندن مقالات و یا صفحات فروش وب سایت شما می گذارند.
  • اگر با گذاشتن هر پست در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام و… ریزش ممبر دارید
  • اگر محتوی شما لایک نمی‌خورد.
  • و…

 

همین الان در این کلاس ثبت نام کنید تا با یادگیری چگونگی اصول صحیح تهیه محتوا، چگونگی آنالیز و بهینه سازی و مهمتر از همه چگونگی انتشار محتوا، موفقیت خود را در دیجیتال مارکتینگ تضمین کنید.

 

سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

چشم‌انداز شغلی:

تولید محتوا، یک شغل تخصصی و البته پول‌ساز است! هر کسی مهارت کافی برای نگارش و انتقال مفاهیم مختلف در قالب کلمات را ندارد و کسب‌وکارهای زیادی به دنبال فردی هستند که بتواند محتوای مورد نیازشان را تامین کند. اگه دستی به قلم و کیبورد دارید و با مفاهیم نویسندگی تجاری (copywriting) آشنا هستید، می‌توانید در هر محل، به عنوان شغل اصلی و یا کاری پاره وقت، تولید محتوا کنید و از آن درآمد داشته باشید.

مزایای مشاغل مربوط به تولید محتوا:

تولید محتوا به عنوان یکی از مشاغل پرسود خانگی به شمار می‌رود که از مزایای خاص و ویژه‌ای برخوردار است که می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره نمود:

  • کسب درآمد مناسب به عنوان مشاغل خانگی
  • بدون نیاز به رفت‌وآمد در مسیرهای پرترافیک
  • عدم نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای و خاص
  • بالا رفتن اطلاعات و دانش بسیار
  • آشنا شدن با خدمات و کالاهای مختلف
  • تعیین زمان به صورت تمام و نیمه‌وقت
  • رسیدگی به دیگر کارهای منزل

چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟:

  • کسانی که دارای شعبه‌ای در فضای آموزش الکترونیکی هستند (وب سایت و یا شبکه‌های اجتماعی اعم از تلگرام، اینستاگرام، پینترست و..)
  • کسانی که قصد دارند شغل تامین محتوی را انتخاب کنند.
  • کسانی قصد راه‌اندازی کسب و کاری در فضای مجازی را دارند.
  • کسانی که می‌خواهند شعب آموزش الکترونیکی کسب و کار خود را در فضای مجازی راه اندازی کنند.
  • مدیران وب سایت Web Masters
  • مدیران بازاریابی دیجیتال Management Digital Marketing
  • کارشناسان واحد بازاریابی دیجیتال
  • مدیران عالی و عامل شرکت‌ها
  • و هرکسی که چیزی برای فروختن دارد و مغازه خود را در فضای مجازی (وب سایت، تلگرام، اینستاگرام،پینترست و….) دائر کرده است .

 

در این دوره چی یاد می گیریم؟:

  • چرا تولید محتوا امروزه دغدغه هر صاحب کسب وکاری شده است؟
  • تولید محتوا شغلی با آینده درخشان
  • فرق بازاریابی محتوا با تبلیغات
  • اهداف بازاریابی محتوا
  • چرخه بازاریابی محتوا
  • انواع فرمت‌های محتوا
  • استراتژی محتوا
  • روش‌های اجرای محتوا
  • کلمات کلیدی
  • چگونه محتوی تولیدی را به صورت ویروسی پخش کنیم؟
  • روش‌های سنجش موفقیت محتوا
  • برای هر مدیا (وب سایت، تلگرام، اینستاگرام ولینکدین و…) چه محتوای تولید کنیم؟
  • چگونه اثربخشی محتوا خود را بسنجیم؟
  • و صدها سوال دیگری که افرادی که دارای وبسایت و یا یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی هستند با ان مواجه هستند.

 

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟:

  • افرادی که در فضای مجازی شعبه‌ای ندارند و قصد گسترش کسب و کار خود را در فضای مجازی ندارند.
  • افرادی که به علت مشغله زیاد فقط در کلاس شرکت می‌کنند وهیچ‌گاه فرصت اجرای آموزش‌ها را ندارند.
  • افرادی که در زندگی همه چیز را می‌دانند و قصد یادگیری ندارند.
  • افرادی که فقط مطالب را یادداشت می‌کنند و هیچ‌گاه در کسب و کارشان پیاده‌سازی نمی‌کنند.
  • افرادی که بدون صرف هزینه و تغییر رفتار خود انتظار معجزه از مدرس و آموزش‌ها دارند.

 

ویدئوهای آموزشی

بسته‌های ثبت نام

بسته آموزشی

ویدئوی دوره
+ جلسه رفع اشکال
+ پشتیبانی

ثبت نام
۲۸۰,۰۰۰ تومان

 

دوره حضوری

حضور در کلاس
+ گواهینامه حضور

ثبت‌نام

۴۸۰,۰۰۰ تومان

 

بسته ویژه

دوره حضوری
+ بسته آموزشی

ثبت‌نام
۵۸۰,۰۰۰ تومان

 

بسته الماسی

دوره حضوری
+ بسته آموزشی
+ مشاوره فردی
ظرفیت محدود

جهت ثبت‌نام تماس بگیرید

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

 

سوالات متداول

گفت‌وگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *