به گزارش موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم، مدیر دپارتمان روابط عمومی این موسسه، حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب گیمیفیکیشن در روابطعمومی که به عنوان سخنران دومین کنفرانس جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران در سالن همایش اتاق بازرگانی تهران حضور داشت، گفت: در این کتاب به مقوله مدیریت ارتباطات پیشرفته و راهبردی با رویکرد گیمیفیکیشن پرداخت شده است.
وی افزود: گیمیفیکیشن در روابطعمومی از جمله زیرمجموعههای دانش طراحی برای تغییر رفتار است که طی سالهای اخیر در فضای دانشگاهی و محیط کسبوکار و آموزش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
مدیر دپارتمان تخصصی روابطعمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه ای یونسکو_ایران تأکید کرد: گیمیفیکیشن میتواند به عنوان یک طرحواره ارتباطی و یک جعبهافزار مؤثر برای جذب و نگهداشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابطعمومی استفاده شود.
گفتنی است حمید شکریخانقاه دارای دکترای مدیریت روابطعمومی و ارتباطات استراتژیک، پیش از این نیز در حوزه ارتباطات و روابطعمومی کتابهای برنامهریزی راهبردی ارتباطی در روابطعمومی، برنامه جامع روابطعمومی و شیوهنامه تبلیغات و انتشارات و روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی و … فعالیت های حرفه ای انجام داده است.