آداب تشریفات در کسب و کارهای کوچک

تشریفات برگرفته از کلمه شرف به معنای احترام می باشد. رعایت کردن اصول تشریفاتی به این معنا است که باید طبق اصول سازمان که نشان دهنده هویت سازمانی می باشد، رفتار کنند. معمولاً در ضیافت ها، جلسات و دیدارهای رسمیِ سازمانی شرایطی پیش می آید که اهمیت تشریفات مشخص شده و افراد کمبود تسلط به آن را احساس می کنند.
تشریفات در اصل نظم دهی و نظم بخشیدن به کارها می باشد به این معنا که چیدمان و میزآرایی چگونه باشد و همچنین استقبال و طریقه بدرقه چگونه انجام گیرد.
در راستای آموزش آداب تشریفات و با توجه به لزوم تسلط به این مهارت در اکثر سازمان ها، موسسه فن آوران حکیم کارگاه آداب تشریفات را برای علاقمندان به این فن ارائه کرده است.
هدف این کارگاه آشنایی و تجهیز مخاطب دوره با مهارت ها و تکنیک های تشریفات مبتنی بر فعالیت های عملی و دانستنی های لازم علوم مرتبط.
زمان شروع دوره: پنجشنبه ۶ و ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸
ساعت برگزاری: ۱۲-۹
ساعات آموزشی: ۶ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم
مدرس: آرزو زحمت بران
کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی
کارشناس روابط عمومی
مدرس کارگاه های کاربردی آداب تشریفات

سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟
  • مدیران و کارشناسان روابط عمومی
  • مدیران و کارشناسان فروش
  • مدیران دفاتر
  • کارشناسان بازرگانی
  • پرسنل اداری
  • تمامی پرسنل در ارتباط با مشتری در سازمان
  • و علاقه مندان به حوزه تشریفات اداری
  • در این دوره چی یاد می گیریم؟
  • تشریفات چیست؟
  • چرا تشریفات اهمیت دارد؟
  • مهارت های ارتباطی حضوری و تلفنی
  • حضور در جلسات
  • پوشش و آراستگی
  • تشریفات اداری
  • آداب پذیرایی اداری
  • مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

    تماس تلفنی


    تماس با شماره:
    ۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

    پیامک


    ارسال کد ۷ به شماره:
    ۱۰۰۰۲۱۳۴

    روش‌های پرداخت

     
    اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی
    شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰