دوره آموزشی توانمندسازی مدیران دفاتر

در دوره مسئولین دفاتر، به اهمیت نقش مسئولین دفاتر در موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین چگونگی برخورد حرفه‌ای این افراد با مافوق و ارباب رجوع و نقش ارتباطی آنها در تعاملات سازمانی پی برده و آماده‌تر می‌شوند.
زمان شروع دوره: ۲۹ دی ماه ۹۷
شنبه‌]ا و یکشنبه‌ها
ساعت برگزاری: ۱۵-۱۷
ساعات آموزشی: ۲۴ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم
مدرس: آرزو زحمت بران
کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی
کارشناس روابط عمومی
۱۳ سال سابقه در حوزه روابط عمومی و مدیریت دفاتر

سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود می‌آید

چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟
مخاطبان این دوره:
  • کارجویان شغل مسئول دفتری
  • مسئولان دفاتر که می‌خواهند در جایگاه‌شان حرفه‌ای‌تر شوند.
  • مدیرانی که می‌خواهند همه موارد لازم را به مسئول دفتر خود یاد دهند.
  • مسئولین آموزش سازمان‌ها
  • شرکت در دوره مسئولین دفاتر به دوستانی که به تازگی مشغول به کار شده و یا در آینده تمایل به کار خواهند داشت نیز توصیه می شود.
    در این دوره چی یاد می گیریم؟
  • کسب دانش و اطلاعات تخصصی به روز در حوزه های نوین مدیریت و کسب و کار
  • توانمندسازی مدیران در آموزش، مشاوره، تحقیق و توسعه و اجرا
  • کسب بینش و نگرش عمیق در حوزه کسب و کار جهت راه‌اندازی کسب و کار جدید یا توسعه و گسترش کسب و کارهای جدید
  • اهداف بازاریابی محتوا
  • اداره و راهبری مؤثر و کارآمد کسب و کارها و ایجاد تحول در یک بخش تخصصی از سازمان
  • طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
  • کارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمان‌های جدید
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و مطالعاتی در زمینه‌های مدیریتی به مدیران سازمان‌ها
  • مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام

    تماس تلفنی


    ۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)

    پیامک


    ارسال کد ۶۶ به شماره:
    ۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱

    ایمیل


    ارسال ایمیل:
    modir@fhakim.ac.ir

    تکمیل فرم

    روش‌های پرداخت

     
    اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی
    شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰
    سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
    مکالمه را شروع کنید
    سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که می‌خواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید