معرفی کتاب – شیب

در این مقاله به معرفی کتاب شیب اثر ست گودمن مورد بررسی پرداخته می شود.
کتاب شیب

معرفی کتاب شیب اثر ست گودین

در این مقاله به معرفی کتاب شیب اثر ست گودمن مورد بررسی پرداخته می شود.

مترجم محمد خضرزاده

 

کتاب شیب

چرا این کتاب باید خریداری شود؟

کتاب شیب خودش را اینگونه به شما معرفی می‌کند: کتاب کوچکی که به شما یاد می‌دهد چه موقع کار را ول کنید( و چه موقع به آن بچسبید)

در مسیر رسیدن به هر هدفی لحظه‌ای پیش می‌آید که مشکلات آنقدر بزرگ هستند که شما دیگر ادامه کار را ممکن نمی‌بینید و از طرفی آنقدر زحمت کشیده‌اید و هزینه داده‌اید که حاضر به رها کردن آن هدف هم نیستید. این همان نقطه شیب است. نویسنده معتقد است انسان باید در کارش بهترین باشد (البته تعریف بهترین را باید در کتاب بخوانید) و برای بهترین بودن باید آنقدر شجاع باشید که از نقطه شیب (dip) رد شوید. از این لحظه است که بهترین بودن شروع می‌شود. در این کتاب می‌بینیم شیب یک نعمت است به شرط آنکه از آن رد شویم.

در این کتاب چه چیزی پیدا می کنید؟

 

 

هر نقطه‌ای از مسیر رسیدن به هدف که به مشکل برخوردیم شیب است؟ جواب نویسنده این است که خیر، گاهی شما به بن‌بست رسیده‌اید و باید هدف را رها کنید. مسئله مهم این است که ببینید کی در شیب هستیم و کی به بن‌بست رسیده‌ایم. ببینیم کی باید ادامه بدهیم و کی کار را ول کنیم. اگر قرار است در مسیری به بن‌بست برسیم اصلا آن را شروع نکنیم و تمام قدرت خود را برای رد شدن است شیب‌ها ذخیره کنیم.

شیب کتابی بسیار کم حجم و خواندنش بسیار دل‌نشین است، پس پیشنهاد می‌کنم به خواندن خلاصه کتاب در اینترنت اکتفا نکنید و حتما خود کتاب را بخوانید.

ست گودین

 

درباره نویسنده:

 

درباره ست گودین Seth Godin
ست گودین نویسنده و سخنران موفقیت اهل آمریکا است که تا به حال بیش از ۲۰ کتاب در حوزه موفقیت منتشر کرده است که کتاب‌های شیب و گاو بنفش او در ایران خوانندگان بیشتری را جذب کرده است. با توجه به نظریه‌پردازی‌ها، سوابق تحصیلی و همچنین سابقه کارافرنی، می‌توان او را نویسنده‌ای کاملا بالاتر از اکثر سخترانان موفقیت معمولی دانست. او حرف‌های دیگران را تکرار نمی‌کند و به همین دلیل کتاب‌هایش بسیار ناب و خواندنی است.

خبر رسانی

 

عضویت:
خبرگزاری وبسایت فن آوران حکیم

 

A 2016 bestseller must-to-read eBook

Buy today and save 5 dollars

 

همین حالا خرید نمائید.

 

خرید کتاب ۲۳,۵۰۰ تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *