دوره آموزشی توانمندسازی مدیران دفاتر
در دوره توانمندسازی مدیران دفاتر ، به اهمیت نقش مسئولین دفاتر در موفقیت سازمانها و شرکتها و همچنین چگونگی برخورد حرفهای این افراد با مافوق و ارباب رجوع و نقش ارتباطی آنها در تعاملات سازمانی پی برده و آمادهتر میشوند.
اطلاعیه آموزشی:
زمان شروع دوره: پنجشنبه ۲۲ آذرماه ۹۷
هر پنجشنبه
ساعت برگزاری: ۸:۳۰-۱۴
ساعات آموزشی: ۲۵ ساعت
مکان برگزاری: موسسه فن آوران حکیم
توانمندسازی مدیران دفاتر
معرفی مدرس:
مدرس: آرزو زحمت بران
کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی
کارشناس روابط عمومی
۱۳ سال سابقه در حوزه روابط عمومی و مدیریت دفاتر
توضیحات کامل
چرا باید در این دوره شرکت کنید؟
اگرچه تولید محتوا امر تازهای نیست ولی با حضور اینترنت و گره خوردن کسب و کارها با آن، این امر اهمیت بیشتری یافته است.
اگر قبلا تامین محتوا دغدغه صاحبان رسانه بود با گسترش دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آموزش الکترونیکی کسب و کارها امروزه این دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است.
بیل گیتس (موسس مایکروسافت) برای نشان دادن اهمیت تولید محتوا میگوید:
«محتوا، حاکم است!»
این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی میماند که تاج بر سر ندارد.
ما معتقدیم یک محتوا و یا یک متن خوب، محتوایی است که خودش پا داشته باشد و لازم نباشد ما برای پخش کردن آن هزینه زیادی انجام دهیم، بلکه خود خوانندگان به صورت ویروسی آن را در وب سایتها و یا شبکههای اجتماعی منتشر کنند.
- اگر شما هم دغدغه تولید محتوا برای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را دارید.
- اگر کاربران زمان کمی را برای خواندن مقالات و یا صفحات فروش وب سایت شما می گذارند.
- اگر با گذاشتن هر پست در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام و… ریزش ممبر دارید
- اگر محتوی شما لایک نمیخورد.
- و…
همین الان در این کلاس ثبت نام کنید تا با یادگیری چگونگی اصول صحیح تهیه محتوا، چگونگی آنالیز و بهینهسازی و مهمتر از همه چگونگی انتشار محتوا، موفقیت خود را در دیجیتال مارکتینگ تضمین کنید.
سوالاتی که شاید در ذهن شما نیز بوجود میآید
چه کسانی در این دوره شرکت کنند؟:
مخاطبان این دوره:
- کارجویان شغل مسئول دفتری
- مسئولان دفاتر که میخواهند در جایگاهشان حرفهایتر شوند.
- مدیرانی که میخواهند همه موارد لازم را به مسئول دفتر خود یاد دهند.
- مسئولین آموزش سازمانها
شرکت در دوره مسئولین دفاتر به دوستانی که به تازگی مشغول به کار شده و یا در آینده تمایل به کار خواهند داشت نیز توصیه می شود.
در این دوره چی یاد می گیریم؟:
- کسب دانش و اطلاعات تخصصی به روز در حوزه های نوین مدیریت و کسب و کار
- توانمندسازی مدیران در آموزش، مشاوره، تحقیق و توسعه و اجرا
- کسب بینش و نگرش عمیق در حوزه کسب و کار جهت راهاندازی کسب و کار جدید یا توسعه و گسترش کسب و کارهای جدید
- اهداف بازاریابی محتوا
- اداره و راهبری مؤثر و کارآمد کسب و کارها و ایجاد تحول در یک بخش تخصصی از سازمان
- طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
- کارآفرینی با ایجاد فعالیتهای جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید
- ارائه خدمات مشاورهای، آموزشی و مطالعاتی در زمینههای مدیریتی به مدیران سازمانها
- کلمات کلیدی
- چگونه محتوی تولیدی را به صورت ویروسی پخش کنیم؟
- روشهای سنجش موفقیت محتوا
- برای هر مدیا (وب سایت، تلگرام، اینستاگرام ولینکدین و…) چه محتوای تولید کنیم؟
- چگونه اثربخشی محتوا خود را بسنجیم؟
- و صدها سوال دیگری که افرادی که دارای وبسایت و یا یک اکانت در شبکههای اجتماعی هستند با ان مواجه هستند.
مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام
تماس تلفنی
۳۶۲۸۲۸۰۱ (۰۳۱)
i
پیامک
ارسال کد به شماره:
۱۰۰۰۳۱۳۶۲۸۲۸۰۱
icon-comment-line
ایمیل
ارسال ایمیل:
modir@fhakim.ac.ir
iتکمیل فرم
روشهای پرداخت
پرداخت نقدی
هزینه کامل دوره به صورت نقدی
۲۸۵,۰۰۰ تومان
پرداخت اینترنتی
هزینه کامل دوره
icon-basket
top
اطلاعات شماره حساب با هماهنگی قبلی: شماره کارت: (همایون حکیمی نیا) ۶۱۰۴۳۳۷۶۸۶۸۹۲۸۵۰
accordion
گفتوگوی کوتاه با دانش پذیران دوره قبل
icon
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰