خرید یوسی با گیفت کارت اپل در ایفون

حتما بارها شنیده‌اید که یکی از کاربردهای گیفت کارت اپل، پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. از آنجایی که یوسی ارز انحصاری بازی پابجی موبایل قابلیت خرید درون برنامه‌ای دارد، بنابراین آیا می‌توان عمل خرید یوسی با گیفت کارت اپل را در دستگاه‌های شرکت Apple انجام داد؟ پاسخ این سوال بله است و در این مقاله می‌خواهیم یک‌بار پروسه‌ی خرید یوسی با گیفت کارت اپل را باهم انجام دهیم. البته نکته‌هایی در این خرید وجود دارد که دانستن آن، خالی از لطف نیست. پیشنهاد می‌کنم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

خرید یوسی با گیفت کارت اپل

نکته: خرید یوسی پابجی موبایل با گیفت کارت اپل تنها در دستگاه‌های شرکت Apple امکان پذیر است (یعنی آیفون، آیپد و اگر از شبیه ساز استفاده می‌کنید، مک بوک). همچنین اپل ایدی شما نیز باید دارای موجودی کافی باشد.

آموزش خرید یوسی با گیفت کارت اپل در دستگاه آیفون

آموزش پروسه‌ی خرید یوسی پابجی موبایل در آیفون هیچ تفاوتی با آیپد ندارد و تمام مراحل آن دقیقا مشابه هم هستند. بنابراین تنها به ارائه‌ی همین روش اکتفا می‌کنیم.

  1.  ابتدا بازی PUBG Mobile را از App Store دانلود و نصب کرده و وارد محیط بازی شوید.
  2. آیکون UC (گوشه بالا سمت راست) را انتخاب کنید.
  3. تعداد یوسی پابجی موبایل مورد نظرتان را انتخاب کنید (با توجه به موجودی اپل آیدی که دارید و قیمت‌های یوسی که مشاهده می‌کنید، گزینه‌ای را انتخاب کنید که از طریق اپل ایدی قابل پرداخت باشد).
    انتخاب تعداد یوسی مورد نیاز
  4. به محض انتخاب محصول و کلیک روی آن، با تصویری مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد که باید یوسی انتخاب شده را بر اساس مبلغ بابت کسر از موجودی اپل ایدی، تایید کنید.

تایید پرداخت هزینه یوسی از اپل ایدی

پس از تایید، پروسه‌ی خرید یوسی با گیفت کارت اپل انجام می‌شود و به همین سادگی تنها در ۳ مرحله موفق به انجام سفارش شدیم.

از آنجایی که اپل درباره موجودی اپل آیدی در اینجا گفته است :

You can use Apple Gift Card to purchase products or accessories at an Apple Store. Buy apps, games, or in-app purchases from the App Store.

بنابراین علاوه بر بازی پابجی موبایل، می‌توانیم در تمام بازی‌هایی که از طریق App store دریافت کردیم، این سفارش را به ثبت برسانیم.

آیا یوسی پابجی موبایل را با گیفت کارت اپل خرید کنیم؟

موضوعی که درباره خرید یوسی با گیفت کارت اپل وجود دارد این است که آیا ارزشش را دارد؟ همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، ما ۶۰ یوسی پابجی موبایل را با قیمت ۰.۹۹$ یا به عبارتی ۹۹ سنت خریداری کردیم. از طرفی قیمت یک گیفت کارت اپل ۱ دلاری مبلغی در حدود ۵۵ هزار تومان است (قیمت بر اساس امروز که در حال نگارش این مقاله هستیم، می‌باشد و می‌دانیم که گیفت کارت اپل یک دلاری وجود ندارد و مبلغ بدست آمده، حاصل تقسیم یک گیفت کارت ۲ دلاری است).

خوشبختانه پابجی موبایل گیفت کارت اختص به خود را دارد و اگر بخواهیم همین محصول را با گیفت کارت اختصاصی PUBG خریداری کنیم، یعنی خرید یوسی پابجی موبایل بدون واسط، قطعا ارزان‌تر از حالتی خواهد بود که یوسی با واسطه‌ی گیفت کارت اپل خریداری شود. برای بررسی این موضوع به سادگی می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید تا به این نتیجه برسید.

خرید مستقیم یوسی پابجی موبایل

در این روش همانطور که گیفت کارت اپل را خریداری می‌کردیم، می‌توانیم به صورت مستقیم گیفت کارت یوسی را خریداری کرده و ردیم کد آن را دریافت کنیم. سپس ردیم کد را در سایت midasbuy به همراه Player ID وارد می‌کنیم تا تعداد یوسی خریداری شده به اکانت پابجی موبایل ما منتقل شود. پابجی موبایل جزو برترین بازی‌های سبک بتل رویال محسوب می‌شود، به طوری که از پابجی و فورتنایت به عنوان پروژه‌های بسیار موفق یاد می‌شود (منبع).

اگر با سایت Midasbuy آشنا نیستید، این درباره‌ی خودش می‌گوید:

Midasbuy is a global top-up center for games, videos and more. It offers safe and competitive top-up services, and currently supports more than 100 localized payment methods in 58 countries/ regions.

Midasbuy is now collaborating with many popular games and entertainments such as PUBG Mobile, Arena of Valor and WeTV to provide better payment options for users around the world.

که اگر بخواهیم آن را ترجمه کنیم، می‌شود:

میداس‌بای یک مرکز شارژ جهانی برای بازی‌ها، ویدیوها و موارد دیگر است. این سرویس خدمات شارژ امن و رقابتی را ارائه می‌دهد و در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ روش پرداخت بومی‌شده در ۵۸ کشور/منطقه پشتیبانی می‌کند.

میداس‌بای اکنون با بسیاری از بازی‌ها و سرگرمی‌های محبوب مانند پابجی موبایل، آرنا او ولر و وی‌تی‌وی همکاری می‌کند تا گزینه‌های پرداخت بهتری را برای کاربران سراسر جهان فراهم آورد.

در حال حاظر گیفت کارت یوسی تنها از طریق این سایت قابل ردیم است و همچنین اگر بخواهید همین گیفت کارت را به‌صورت مستقیم خریداری کنید، تنها مرجع رسمی آن، Midasbuy است (حتی از سایت اصلی پابجی موبایل نیز امکان پذیر نیست).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *