راههای چاپ و پرینت فوری جزوات و کتاب

احتمالاً شما هم تاکنون در شرایطی قرار گرفته‌اید که چاپ و پرینت برخی جزوات، مقالات یا مدارک مورد نظر خود را فراموش کنید و ندانید که در چنین شرایطی چه باید کرد؛ زیرا زمان شما هدر رفته و برای دریافت چاپ و پرینت موارد مختلف عجله دارید. در چنین شرایطی چاپ آنلاین می‌تواند به شما کمک کند؛ چرا که در این راه لازم نیست به چاپخانه‌ها یا مراکز چاپ و پرینت مراجعه کنید و از آنها درخواست انجام خدمات را داشته باشید، بلکه با نشستن در خانه و یک تماس یا ثبت سفارش از طریق سایت چاپ و پرینت انواع جزوات، مقالات و نوشته‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.
راههای چاپ و پرینت فوری جزوات و کتاب

احتمالاً شما هم تاکنون در شرایطی قرار گرفته‌اید که چاپ و پرینت برخی جزوات، مقالات یا مدارک مورد نظر خود را فراموش کنید و ندانید که در چنین شرایطی چه باید کرد؛ زیرا زمان شما هدر رفته و برای دریافت چاپ و پرینت موارد مختلف عجله دارید. در چنین شرایطی چاپ آنلاین می‌تواند به شما کمک کند؛ چرا که در این راه لازم نیست به چاپخانه‌ها یا مراکز چاپ و پرینت مراجعه کنید و از آنها درخواست انجام خدمات را داشته باشید، بلکه با نشستن در خانه و یک تماس یا ثبت سفارش از طریق سایت چاپ و پرینت انواع جزوات، مقالات و نوشته‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. بلوچاپ بهترین مرجع آنلاین برای چاپ جزوات است که خدمات چاپ و پرینت انواع جزوه، مقاله و هر نوع نوشته دیگری را می‌پذیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در این باره در اختیارتان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

سفارش چاپ و پرینت جزوات

اگر درخواست چاپ و پرینت جزوات مورد نظرتان را داشته باشید و فرصت کافی برای مراجعه به چاپخانه‌ها یا مراکز پرینت را نداشته باشید، قطعاً سفارش چاپ و پرینت جزوات از طریق آنلاین هم امکان‌پذیر است که برای این کار شما کافیست وارد سایت بلو چاپ شوید و سفارش خود را ثبت کنید. به همین منظور بهتر است از طریق مراحل زیر اقدام نمایید:

  1. در مرحله اول در قسمت سرچ گوگل بلوچاپ را بنویسید و جستجو کنید. خواهید دید که سایت بلوچاپ به شما نمایش داده می‌شود که با ورود به آن می‌توانید بخش‌های مختلف را مشاهده کنید.
  2. خواهید دید که در این بخش برای چاپ و پرینت گزینه‌هایی درج شده که شما می‌توانید مشخص کنید و نوع نوشته را هم می‌توانید معین نمایید که از دسته مقالات است یا جزوات و غیره…
  3. بعد از اینکه سفارشتان را ثبت کردید با برآورد قیمت در رابطه با نوع سفارش روبرو خواهید شد.
  4. زمانی که هزینه سفارش را از طریق درگاه امن پرداخت کنید بلافاصله تیم پرتلاش بلوچاپ سعی می‌کنند همه سفارشات را به چاپ یا پرینت برساند. سپس آنها را در یک بسته‌بندی به صورت کاملاً محرمانه و در امنیت کامل بسته‌بندی کرده و برای شما به محل مورد نظر ارسال خواهند کرد.
  5. در واقع آدرسی که شما سفارش خود را تحویل می‌گیرید، آدرسی است که قبلاً به هنگام سفارش در سایت وارد کرده‌اید. مطمئن باشید که سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و به دستتان خواهد رسید.

انجام این مراحل برای دسترسی به چاپ و پرینت جزوات آن هم به صورت آنلاین از هدر رفتن زمان شما جلوگیری می‌کند و دیگر لازم نیست هزینه‌های رفت و آمد بدهید و به مراکز چاپ و پرینت مراجعه کنید یا برای یافتن این مراکز کلی از زمان خود را هدر دهید. حتی می‌توانید برای دریافت چاپ و پرینت نوشته‌های مورد نظر آدرس دانشگاه یا هر محل دیگری را درج نموده و در آن مکان سفارشتان را دریافت کنید.

ویژگی‌های چاپ و پرینت جزوات به صورت آنلاین چیست؟

بدون شک چاپ پرینت جزوات آن هم به صورت آنلاین فوایدی برای شما دارد که انجام آن به صورت حضوری شامل این ویژگی‌ها نخواهد بود. در ادامه این مطلب به همه این ویژگی‌ها پرداخته‌ایم:

  • چاپ و پرینت در کوتاه‌ترین زمان ممکن رخ می‌دهد بنابراین وقت شما هدر نمی‌شود.
  • ثبت سفارش چاپ و پرینت به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز ممکن است؛ بنابراین شما اگر نصف شب هم متوجه حاضر نبودن چاپ پرینت جزواتتان شدید باز هم استرس و نگرانی ندارد؛ چرا که بلوچاپ می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما را دریافت کرده و مشغول به انجام آن شود.
  • هزینه چاپ و پرینت با جزئیات کامل در اختیار مشتری قرار می‌گیرد؛ یعنی شما برای دستیابی به جزئیات کلی و جزئی هزینه‌ها کافیست استعلام قیمت گرفته و صورتحساب را ببینید.
  • امکان انتخاب چاپ و پرینت برای مشتری امکان‌پذیر است. علاوه بر آن مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که چاپ آنها سیاه و سفید باشد و در چه تعداد صفحه و به صورت پشت و رو یا گزینه‌های دیگر انجام شود.
  • شما می‌توانید پس از ثبت سفارش خودتان به محل یا مرکز چاپ و پرینت مراجعه کرده و سفارشتان را دریافت کنید یا اینکه به هنگام ثبت سفارش آدرسی را درج کنید که سفارشتان به آن ارسال شود.
  • مطمئن باشید که چاپ و پرینت با بهترین دستگاه‌ها توسط نیروهای متخصص انجام شده بنابراین کیفیت چاپ و پرینت بالا بوده و با رنگی واضح و شفاف در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هزینه چاپ و پرینت به چه صورت است؟

قطعاً یکی از دغدغه‌های افراد به هنگام چاپ و پرینت جزوات و مقالات و هر نوشته‌ای در رابطه با هزینه‌ای است که بابت آن می‌پردازند. هزینه چاپ و پرینت رنگی متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچند که ما در این لحظه نمی‌توانیم بگوییم که قیمت چاپ و پرینت دقیقاً چقدر می‌شود اما برآورد هزینه‌ها و جزئیات مختلف قطعاً در هزینه کلی تاثیرگذار خواهد بود بنابراین به بررسی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

از نمونه مواردی که در هزینه چاپ و پرینت تاثیر مستقیم دارد چاپ یا پرینت است. در واقع هزینه چاپ از پرینت بیشتر بوده و هزینه کلی را نیز افزایش می‌دهد. همواره چاپ سیاه و سفید از چاپ رنگی قیمتی مناسب‌تر دارد، بنابراین اگر جزواتی دارید که تصاویر رنگی دارد و تمایل به چاپ آنها دارید باید بدانید که هزینه بیشتری متحمل خواهید شد. تعداد و حجم چاپ و پرینت نیز در هزینه کلی تاثیرگذار خواهد بود. از اینرو اگر شما جزوه را برای خودتان چاپ می‌کنید یک نسخه لازم دارید اما اگر نیازمند چاپ چندین نسخه از یک مقاله هستید، باید بدانید که هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت نمایید.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که چاپ و پرینت جزوات آن هم به صورت آنلاین کاری هوشمندانه و به‌صرفه است که از هزینه‌های هنگفت بابت رفت و آمد و هدر رفت زمان و وقت شما جلوگیری می‌کند. مطمئن باشید که بلوچاپ از پس چاپ و پرینت انواع نوشته، جزوه، مقاله و غیر بر می‌آید. علاوه بر آن این خدمات را با بالاترین کیفیت و وضوح انجام می‌دهد. جهت ثبت سفارش چاپ و پرینت هم اکنون اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *