آموزش حسابداری مالیاتی در بالاترین کیفیت

در خصوص اینکه به چه نحوی در بازه زمانی بسیار کمتر از میزان عُرف ، بتوانید به نحوی مناسب، بهترین عمکلرد را در حوزه قانون مالیات...

آموزش حسابداری مالیاتی

در خصوص اینکه به چه نحوی در بازه زمانی بسیار کمتر از میزان عُرف ، بتوانید به نحوی مناسب، بهترین عمکلرد را در حوزه قانون مالیات داشته باشید، راهنمایی های زیر توصیه می شود:

  • در ابتدا؛ در هر سطحی و هر رشته تحصیلی که هستید، بهترین دوره جامع حسابداری کاربردی را که در موسسات و آموزشگاه های آزاد برگزار می شود را طی نمایید. چرا که در غالب اوقات ارائه آموزش حسابداری ویژه بازار کار در این مراکز آموزشی، توسط مدیران و مشاوران مالی و مالیاتی باتجربه و شاغل در این حوزه ها انجام می شود.
  • با آموزش حسابداری از پایه، علاوه بر شناخت قوانین و اصول اولیه، فاصله حسابداری عملی، از دانشگاه تا صنعت، تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند و شما با روش، اصول واقعی و قابل اجرا در سازمان ها آشنا می شوید.
  • علت کاربردی نامیدن این دوره، این است که تمامی سرفصل های مندرج در دوره ی آموزش حسابداری، در اکثر موسسه و سازمان ها در طول هر سال مالی، مورد نیاز و قابل استفاده و از مهمتر، قابلیت اجرا دارد. چرا که مباحث آموخته شده در دانشگاه (حداقل در ایران) به هیچ وجه متناسب با نیاز بازار کار نیست.
  • با انتخاب شغل حسابداری، باید بدانید که علاوه بر اصول حسابداری، با قوانین مالیات های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده، قوانین بیمه، قانون کار، قانون تجارت و… سر و کار دارید. این توضیح لازم است که قوانین اشاره شده، دارای جزییات بسیار زیادی هستند که به صراحت در قانون اشاره نشده است.

این موضوع به غیر از تفسیرهای مختلفی است که توسط خیلی از کارشناسان، حسابداران و حتی مدیران و مدرسان حسابداری و مالیات، به اشتباه از قوانین برداشت می شود.

  • پیشنهاد می گردد همزمان با دوره دانشجویی، یا پس از ثبت نام در دوره آموزشی عملی حسابداری، حتما یک دوره کارآموزی یا کارورزی در یک شرکت، موسسه، فروشگاه و… داشته باشید (حداقل سه ماه) و تلاش کنید که مواردی که در حین آموزش توسط مدرس حسابداری و مالیاتی ارائه می شود را در محیط های واقعی کار به کار ببرید و با اسناد و مدارک مثبته حسابداری از نزدیک آشنا شوید.
  • تاکید چندین باره ما بر “از یادگیری تا بکارگیری” (آموزش و استفاده و اجرای آموزش) توسط کلیه حسابداران و علاقمندان به این رشته، پایه گذار مسیر توانایی و اجرای امور مالیاتی توسط شما خواهد بود. دراین باره در صورتی که با آگاهی از اصول حسابداری، سیستم حسابداری منظم و دقیقی پیاده سازی گردد، بدون شک تاثیر مستقیم در اجرای امور مالیاتی خواهد داشت.
  • ذکر این نکته مهم است که رعایت بسیاری از قوانین مالیاتی، ریشه در آگاهی از اصول و اجرای صحیح حسابداری در موسسه ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *