دیجیتال مارکتینگ و آینده بیزینس (کسب و کار) شما

بازاریابی دیجیتال به این نکته پی برده است که از طریق هوش مصنوعی ارتقای روندهای اتوماسیون ممکن می‌شود و باعث...

دیجیتال مارکتینگ و آینده بیزینس (کسب و کار) شما

بازاریابی دیجیتال می‌تواند سازمان و شرکت شما را به مراحل بعدی هدایت کند. استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به ضرورتی چشمگیر تبدیل شده که در بالای لیست بودجه هر کسب و کاری قرار می‌گیرد. پیشرفت‌های فنآوری، سهولت دسترسی به اینترنت و تغییر رفتارهای امروزی همگی مدیون موفقیت تا بازاریابی دیجیتال هستند.

در این مقاله دلایلی ارائه می‌دهیم که نشان می‌دهند آینده کسب و کار شما در گروی بازاریابی دیجیتال و مدیریت آن از طریق آموزه‌های دوره MBA ماست. این دلایل عبارتند از:

  • بررسی میزان مشارکت و زمان گذرانده شده
  • به نسل z و مخاطبین بالاتر دست یابید.
  • ساخت آگاهی برند همراه با ماموریت جهانی
  • سنجش ROI از طریق سئو، هوش مصنوعی و تحلیل داده
  • رصد کردن نتایج از طریق kpi

۱)بررسی میزان مشارکت و زمان گذرانده شده در کسب و کار شما

به عنوان یک بازاریاب، شما نیاز دارید که موقعیت مشتریان هدف خود را ارزیابی کنید. بر اساس بررسی‌های انجام شده به طور میانگین مردم چیزی حدود ۶ ساعت در اینترنت وقت صرف می‌کنند و این به طور روزانه اتفاق می‌افتد. بنابراین پر واضح است که از طریق تعامل با آنها می‌توان تعداد مشتریان را اضافه کرد. موبایل‌ها در بین ترندهای مصرف اینترنت پیشتاز هستند و به همین خاطر هم استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باید یک رویکرد ویژه تلفن همراه داشته باشد. این رویکرد در قسمت‌های مختلف دوره‌های آموزشی مدیریت کسب و کار ما مورد شرح قرار می‌گیرد. به هر حال زمان استفاده از رسانه‌های اجتماعی در آینده باز هم افزایش خواهد داشت و شما از همین حالا باید به فکر باشید.

۲) تاثیر نسل z در آینده کسب و کار شما

به نسل z و مخاطبین بالاتر دست یابید. منظور از نسل z نسلی است که از همه بیشتر با اینترنت آشناست و به نوعی بهترین گروه در بازار موجود هستند. آنها همه چیز را سریع می‌خواهند البته دقیق و بی نقص! دیجیتال مارکتینگ و بازاریابان آن تنها کسانی هستند که می‌توانند نیازهای این گروه را برطرف سازند اگر شما یک فروشگاه الکترونیک داشته باشید و خدمات آموزش الکترونیکی ارائه دهید و به این روند را مبتنی بر خواسته‌های این مشتریان حفظ کنید، پاسخ بزرگی خواهید دید.

۳) ساخت آگاهی برند همراه با ماموریت جهانی

در حالی که کشورهای توسعه یافته مثل آمریکا و انگلستان تسلط خود را بر ساختار و شاکله دیجیتال به عرضه گذاشته‌اند، کشورها در حال توسعه نظیر چین و هند هم آنچنان عقب نیستند. رقومی سازی و یا همان دیجیتال سازی یک فرم حیاتی و اساسی از نگرش دولتی است که باعث تسهیل خدمات جمعی در هر جامعه می‌شود.

بدنه‌های اصلی هر نظام و دولتی می‌تواند به راحتی اطلاعات شهروندان را جمع آوری کند، پیغام‌های آنها را جمع بندی را در بین جمعیت‌های مختلف ارتقا دهد. حتی کسب و کارهای کوچک هم می‌توانند ماموریت جهانی خود را از طریق داده‌های دیجیتال مارکتینگ تعریف کنند.

۴) سنجش ROI از طریق سئو، هوش مصنوعی و تحلیل داده

بازاریابی دیجیتال به این نکته پی برده است که از طریق هوش مصنوعی ارتقای روندهای اتوماسیون ممکن می‌شود و باعث می‌شود تصمیمات بی‌نقصی برای هر کسب و کار اتخاذ شود. یکی از مثال‌های بارز هم تبلیغات پروگرماتیک می‌باشد. این تکنولوژی هوشمند بهترین طبقه مخاطب را برای شما تعیین می‌کند و از طریق تحلیل قدرتمند دیتا فضای تبلیغات را برای شما منسجم می‌سازد. در آینده نزدیک ۸۶ درصد از تبلیغات دیجتیال از طریق فرآیند اتوماسیون انجام خواهد گرفت.

۵) رصد کردن نتایج از طریق kpi

شما می‌توانید تلاش‌های خودتان را زیر نظر بگیرید و در حوزه‌های مختلف آنها را ارزیابی کنید. Kpi کی پی آی‌ها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود را به دقت ارزیابی کنید و از طریق آن نرخ موفقیت کمپین‌های بازاریابی را تخمین بزنید. از طریق این ابزارها، همچنین می‌توانید به مقایسه انتظارات و واقعیات بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *