ریمارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ

ریمارکتینگ به کمپین‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده گفته می‌شود که قصد دارند کاربران قبلی یا بازدیدکنندگان قبلی را به سمت وبسایت...

ریمارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ

ما در عصری زندگی می‌کنیم که دیجیتال مارکتینگ نقش پررنگی در موفقیت هر کسب و کار و هر برندی دارد. بازاریابی دیجیتال در برگیرنده تمامی تلاش‌های بازاریابی با محوریت اینترنت است. اگر قصد دارید کمپین‌های بازاریابی دیجیتال شما نتایج سودمندی را به دست آورد. باید شانس مجددی را برای مراجعین و بازدیدکنندگان ایجاد کنید تا به مشتری‌های خریدار شما تبدیل شوند. این شانس مجدد را در مبحث ریمارکتینگ ایجاد می‌کنید.

بنابراین بهتر است با شرکت در دوره‌های آموزشی ما به این موضوع بپردازید.

احتمالاً شما هم دوست دارید به بازارگردی بپردازید، قیمت‌ها را چک کنید و قبل از تصمیم برای خرید مرورهای لازم را انجام دهید. مردم همه اینگونه رفتار می‌کنند و این یک فاز رفتار مشتریان است. بنابراین کسب و کارهایی که در این فاز در خط مقدم اذهان عمومی قرار می‌گیرند، پیروز می‌شوند.

شما باید آنقدر دقیق آنها را تعقیب کنید تا بتوانید از طریق بازاریابی مجدد نظرشان را به خوبی متوجه خود سازید اکنون نگاهی به نقش ریمارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ می‌اندازیم.

ریمارکتینگ در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به طور خلاصه ریمارکتینگ به کمپین‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده گفته می‌شود که قصد دارند کاربران قبلی یا بازدیدکنندگان قبلی را به سمت وبسایت و محتوای شما حرکت دهند. ریمارکتینگ در بازاریابی دیجیتال یک نوع از بازاریابی آموزش الکترونیکی هم به حساب می‌آید که از طریق آن کسب و کارها با کاربردی در تماس قرار می‌گیرند که قبلاً با آنها تعامل داشته‌اند.

ریمارکتینگ از جمله بهترین استراتژی‌های بازاریابی است و به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا درآمد خود را بدون افزایش هزینه‌ها بالا ببرند. با نمایش تبلیغات شما به افراد علاقه‌مند تحریک و ترغیب بیشتری برای خرید ایجاد می‌شود. همیشه از ریمارکتینگ به عنوان یک عنکبوت یاد می‌کنیم که با تار خود منتظر فرصت است. شما مشتریان را ابتدا علاقه‌مند می‌کنید و آنها از وبسایت شما بازدید می‌کنند سپس آنها را درتله تار می‌اندازید. البته این یک شوخی ساده است!

وقتی مشتریان در تله شما می‌افتند شما می‌توانید رفتار آنها را بررسی کنید و آنها را تحت تعقیب قرار دهید تا بهترین خدمات را برایشان آماده سازید. در این مرحله از طریق ریمارکتینگ مکالمات موثری را برقرار می‌سازید تا به هدف مهم  دست یابید. در دوره MBA این مباحث ویژه را به شما خواهیم آموخت.

ریمارکتینگ و ریتارگتینگ

بازاریابی مجدد و هدف‌گذاری مجدد یا همان ریمارکتینگ و ریتارگتینگ گاهاً به جای هم به کار می‌روند امّا تفاوت ظریفی وجود دارد.

در ریتارگتینگ تبلیغات از طریق شبکه‌های شخص ثالث به نمایش گذاشته می‌شوند در حالی که در ریمارکتینگ مخاطبین به صورت شخصی و متقابل در تعامل با کسب و کار قرار می‌گیرند.

فواید ریمارکتینگ

در این قسمت به مهمترین فواید ریمارکتینگ در دنیای بازاریابی دیجیتال می‌پردازیم:

  • ترافیک وبسایت
  • شخصی زای
  • جداسازی
۱) ترافیک وبسایت

کمپین‌های ریمارکتینگ به طور موثری در هدایت ترافیک وبسایت شما نقش دارند که این برای سئوی وبسایت شما بسیار مفید خواهد بود.

۲) شخصی سازی

تبلیغاتی که از این طریق نمایش داده می‌شوند اصالتاً برای رفع نیازهای مخاطبین براساس جستجوهای اینترنتی قبلی آنها طراحی می‌شوند این باعث می‌شود تا کسب و کارها بتوانند تبلیغ محصولات مناسب را برای مشتری مناسب انجام دهند.

۳) جداسازی

تبلیغاتی که در ریمارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند تنها به افرادی نمایش داده می‌شوند که علاقه واقعی خود را به محصول یا فرمت نشان داده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *