مقاله
بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد.
۱) بواسطه این رویه میتوانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید.
۲) در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.
اگر بپذیریم که بازاریابی محتوا شیوهای برای فروش است میتوانیم بگوییم که هرکس چیزی برای فروختن دارد، میتواند به بازاریابی محتوا هم به عنوان یک ابزار و گزینه نگاه کند.
دقت داشته باشید که ما فروش را به معنای عام آن به کار میبریم. همان تعبیری که استیونسن میگفت: