چگونه کمپین بازاریابی ایمیل موثر ایجاد کنیم

مهم است که گیرندگان یک کمپین بازاریابی ایمیل موثر انتخاب این محتوا را انتخاب کرده باشند و هر خبرنامه چیز ارزشمندی را ارائه دهد.
چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیل موثر ایجاد کنیم

 

چگونه کمپین بازاریابی ایمیل موثر ایجاد کنیم

چگونه کمپین بازاریابی ایمیل موثر ایجاد کنیم ؟ هر روز که صندوق ایمیل خود را باز می‌کنیم مملو از خبرنامه‌های ایمیل خودکار است که علاوه بر کارهای شخصی کارهای اضافی مثل علامت‌گذاری خوانده نشده‌ها و یا لغو دنبال کردن ارسال کننده را بر دوشمان می‌گذارند. امّا هر از گاهی ، یک خبرنامه می گیریم که بسیار خوب است ، نه تنها آن را می خوانیم ، بلکه روی آن کلیک می کنیم ، به اشتراک می گذاریم و آن را به دوستانمان توصیه می‌کنیم. ایمیل مارکتینگ روشی است برای ارسال انواع مختلف محتوا به لیستی از مشترکان از طریق ایمیل. این محتوا می تواند برای ایجاد ترافیک وب سایت ، راهنما یا حتی ثبت نام محصولات مفید باشد. مهم است که گیرندگان یک کمپین بازاریابی ایمیل موثر انتخاب این محتوا را انتخاب کرده باشند و هر خبرنامه چیز ارزشمندی را ارائه دهد.

 

کمپین بازاریابی ایمیل موثر چیست ؟

برای جلب توجه در صندوق های کاری شلوغ ، باید کمپین های موثر بازاریابی از طریق ایمیل نوشته شود. در اینجا چهار مرحله وجود دارد که باید برای ایجاد یک کمپین ایمیل موثر دنبال کنید.

  • از یک سازنده ایمیل جامع استفاده کنید.
  • عناصر شخصی شده را در کپی و تصاویر عالی بگنجانید.
  • یک فراخوان عمل مناسب تهیه کنید.
  • از جواب دادن طراحی آن بر روی همه دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنید.

 

در کمپین بازاریابی ایمیل موثر عناصر شخصی شده را در کپی و تصاویر عالی بگنجانید.

ایمیل های کمپین بازاریابی ایمیل موثر ، باید برای خواننده شخصی شده و با گرافیک جالب پر شود.

افراد کمی می خواهند ایمیل‌هایی را بخوانند که به آنها “جناب آقا / خانم” گفته است (حرفی از نام و نام خوانوادگی آنها زده نشده باشد) و حتی افراد کمتری می خواهند ایمیلی را بخوانند که به آنها دیواری از متن را ارائه دهد. تصاویر بصری به گیرندگان شما کمک می کند تا نکته ایمیل را به سرعت درک کنند.

یک فراخوان عمل مناسب تهیه کنید

هنگامی که عناصر شخصی سازی و کپی و تصاویر خود را اضافه کردید، وقت آن است که یک فراخوان عمل  نیز اضافه کنید.

مهمتر از همه ، ایمیل های بازاریابی خاص باید حاوی CTA معنی دار باشند. از این گذشته اگر برند‌ها بخواهند وقت و حجم صندوق دنبال کننده را اشغال کنند در این صورت هر ایمیل باید ویژگی خاصی داشته باشد. کاربران اینترنت روزانه چندین ایمیل دریافت می کنند – چرا آنها باید به ایمیل شما اهمیت دهند؟

 

ازجواب دادن طراحی آن بر روی همه دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنید

کمپین بازاریابی ایمیل موثر برای همه دستگاه هایی طراحی شده است که کاربران می توانند ایمیل های خود را روی آن بخوانند – دسک تاپ ، تبلت و موبایل.

کمپین های ایمیل که برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند( کیفیتی که به عنوان “طراحی پاسخگو” شناخته می شود). در حقیقت ، ۷۳٪ از شرکتها امروزه هنگام ایجاد کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل ، بهینه سازی دستگاه های همراه را در اولویت قرار می دهند.

شما احتمالاً به اندازه کافی ایمیل دریافت کرده اید و دشوار است که بدانید کدام یک از اطلاع رسانی‌های شرکت‌ها ارزش اشتراک دارند ، بنابراین ما لیستی از برخی از نمونه های مورد علاقه خود را تنظیم کرده ایم.

ادامه مطلب را بخوانید تا از برخی کمپین‌های جذاب ایمیل و آنچه آن‌ها را جذاب کرده آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *