مقاله – بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از مهم ترین فعالیت های ایجاد وبسایت در فضای مجازی می باشد.

مقاله – بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از مهم ترین فعالیت های ایجاد وبسایت در فضای مجازی می باشد.

سئو چیست؟

برای ماندن در دنیای پر رقابت امروزی لازم است که همواره در جایی حضور داشته باشیم که مشتری ما آنجاست. اگر ما آنجا نباشیم، رقیب ما آنجا خواهد بود. به عبارت دیگر کسی که قرار است از ما خرید کند، از رقیب ما خرید می‌کند و بنابراین رقیب ما هر روز قوی و قوی‌تر و ما هر روز ضعیف و ضعیف‌تر خواهیم شد.

کلمه سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالای در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می‌شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.
با توجه به اینکه این ترافیک از طریق جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما بدست آمده است، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است.

 

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - پندانه - مقاله

هدف سئو سایت چیست و چرا سئو مهم است ؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می‌کنند.

از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.

 

بهینه‌سازی سایت مهم است چون:

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می‌تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش‌های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان می‌دهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می‌کنند به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

 

سئو-چیست

چرا به سئو نیاز داریم؟

موتورهای جستجو مانند یاهو، بینگ و از همه مهمتر گوگل با ورود به سایت های اینترنتی محتوای آنها را بررسی کرده و براساس موضوع ارزش گذاری و رتبه بندی می‌کنند. برای این کار از الگوریتم‌های پیچیده ای استفاده میشود که کسی از آن اطلاع ندارد بعنوان مثال فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها بیش از ۲۰۰ مورد است.

کاربران اینترنتی برای یافتن محتوای مورد نظر خود به موتور جستجو مراجعه کرده و از میان نتایج نمایش داده شده پاسخ خود را دریافت می‌کنند. تعداد جستجو در اینترنت روزانه در حال افزایش است و در حال حاضر میلیاردها جستجو در روز انجام می‌شود. هرچقدر سهم شما از این کاربران بیشتر باشد شانس بالاتری برای فروش محصولات، ارایه خدمات یا حتی دریافت تبلیغات خواهید داشت.

 

هفده روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت

 

هفده روش رایگان برای افزایش سئو وب سایت

http://fhakim.ac.ir/saying/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *