مقاله – بازاریابی در تولید محتوا با ۲۰ ایده برتر در همه کسب و کارها
بازاریابی در تولید محتوا از مهمترین فعالیتهای در تمام کسب و کارهای روز جهان میباشد، چرا که اگر به درستی انجام شود میتواند تبدیل به یک فرصت ارزشمند برای ارتباط با مشتریان کسب و کار شما شود.
استفاده موثر از شیوه های تولید محتوا و بازاریابی آن برای برند تجاری منجر به اعتماد به نام تجاری و ایجاد افزایش ترافیک وب سایت میشود.
برنامه شما در تولید محتوا و بازاریابی
به منظور تولید محتوای خوب نیاز به شناخت مخاطبان و برنامهریزی در جهت منابع فرهنگی،عوامل اجتماعی و محدودههای زمانی دارید. بهترین عمل ایجاد یک تقویم محتوا است
به شکلی که شما میتوانید پیش از رویدادهای مهم در سال برنامهریزی کنید و
شروع به ایجاد محتوای مناسب با آن رویداد برای مخاطبان خود کنید. عموماً محتوای منظم نتایج بهتری بدست میآورد. تصور میشود که به عنوان یک ارائه دهنده اخبار و جهت سئو سایت در موتورهای جستجو حداقل به ۴ مقاله در هفته لازم دارید.
تولید محتوا با ۲۰ ایده برتر برای نام تجاری
۱) تهیه یک لیست جامع از آمار صنعت و پژوهش کسب و کار شما
۲) تهیه ۱۰/۲۰ پست برتر در یک موضوع مرتبط
۳) پاسخ به مقالهای بحث برانگیز و یا ویدئو
۴) پیش بینی روند niche و یا صنعت شما
۵) ایجاد یک راهنمای تصمیم گیری (متن، تصویر، ابزار)
۶) از خوانندگان یا بازدیدکنندگان خود بخواهید نظرشان را راجع به برند شما بگویند.
۷) به روز رسانیهای پستهای موفق
۸) مصاحبه با افراد موفق و پیشرو در زمینه فعالیت شما
۹) نظرسنجیها و یا بررسی مخاطبان خود
۱۰) ایجاد محتوا بر اساس موضوعات پر طرفدار
۱۱) ایجاد یک منبع نهایی و یا راهنما
۱۲) ارسال یک پست گزینش محتوا به خوانندگان
۱۳) ارسال یک پست مقایسهای
۱۴) نظرسنجی و انتشار نتایج
۱۵) تهیه ۱۰ لیست برتر منابع (وبلاگها، هک ، ابزار )
۱۶) ایجاد یک پست “هک”: لیستی از راهحلها برای یک مشکل یا موضوع شایع
۱۷) ساخت راهنمای مبتدی با مفید ، اطلاعات عملی و راهنمایی
۱۸) نوشتن یک پست با الهام از یک نظر وبلاگ
۱۹) لیستی از نقل قولهای الهام بخش و یا انگیزشی
۲۰) فهرست مقالات مفید – منابع در یک موضوع
همکاری و گرفتن تایید ایجاد محتوا برای بازاریابی برند یک فرآیند مشارکتی است که در آن افراد حق دارند بتوانند این اطلاعات را از سازمانهای مختلف دریافت نمایند. برای دریافت این اطلاعات که میتوانند فنی، حقوقی، فروش، بازاریابی و … باشند میبایست با سازمانها در ارتباط باشید.
بازاریابی در تولید محتوا