اهمیت نقش منابع انسانی در کسب و کارهای امروزی

اهمیت نقش منابع انسانی در کسب و کارهای امروزی - دپارتمان مدیریت

مقاله – اهمیت نقش منابع انسانی در کسب و کارهای امروزی

مقوله بهره‌وری همواره یکی از اصول اساسی و مورد توجه در رشد اقتصادی کشورها محسوب می‌شود. پس توجه به این مقوله و تلاش برای ارتقای آن از سوی کلیه کسب و کارها می‌تواند منجر به رشد اقتصادی شود و عاملی تأثیرگذار در پیشرفت و توسعه کشور باشد. از آنجا که منابع انسانی یکی از عوامل کلیدی در ارتقای بهره وری بر شمرده می‌شود، در این مقاله به صورت اجمالی بررسی اهمیت نقش نیروی انسانی می‌پردازیم.

۱۱۳۶۸_۹۰۲

منابع انسانی، عامل کلیدی در موفقیت کسب و کار

امروزه همگام با تحولات کسب و کار و پیشرفت صنایع مختلف در کشور، توجه به مقوله بهره‌وری می‌تواند منجر به توسعه صنعتی و رشد اقتصادی کشور شود.

از جمله عوامل اثر گذار بر این مهم، بهره‌وری منابع انسانی و بهبود و توسعه آن است. نقش منابع انسانی

پس، اگر کلیه صنایع به مقوله منابع انسانی به عنوان برترین دارایی بنگرند و برای جذب نیروی انسانی کارآمد و شایسته، رشد و توسعه آنها برنامه‌های بلند مدتی داشته باشند، می‌توانند کمیت و کیفیت کار خود را ارتقا داده و با استفاده از طرح‌های جدید و خلاقی

 

۸۹۸۱۸

منابع انسانی و برتری اقتصادی

امروزه فضای رقابتی سنگین و پر شتابی برکسب و کارها حاکم است. توجه به منابع انسانی و نیازهای آن حفظ، رشد و تعالی منابع انسانی می‌تواند منجر به موفقیت در بازارهای داخلی و نیز فتح بازارهای بین المللی شود.

پس به این مسئله باید بیش از گذشته بها داده شود، چرا که می‌تواند نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور داشته باشد. نقش منابع انسانی

 

 

n-PRODUCTIVE-628x314

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *