ویدیو دوست‌دار سئو

در گذشته ویدیو برای سئو سایت به عنوان مانع بزرگی تلقی میشد که نه تنها در ارتقای رتبه سایت تاثیر مثبتی نداشت بلکه گاهی به دلیل متن محور بودن الگوریتم های موتورهای جستجو اثرات منفی نیز بر روی رتبه وبسایت ها در نتایج موتورهای جستجو را نیز در پی داشت.
ویدیو دوست‌دار سئو

 

ویدیو دوست‌دار سئو

در گذشته ویدیو برای سئو سایت به عنوان مانع بزرگی تلقی میشد که نه تنها در ارتقای رتبه سایت تاثیر مثبتی نداشت بلکه گاهی به دلیل متن محور بودن الگوریتم های موتورهای جستجو اثرات منفی نیز بر روی رتبه وبسایت ها در نتایج موتورهای جستجو را نیز در پی داشت.

امّا امروزه ویدیو به قدری مهم و تاثیر گذار شده است که ارجحیت قرارگرفتن وبسایت در رتبه های اول از صفحات نتایج موتورهای جستجو را حتی تا پنجاه برابر بیشتر می‌کند.

برای درک بهتر به طور خلاصه به سه مزیت اصلی محتوای ویدیویی آموزش الکترونیکی که در جهت ارتقاء سطح  سئو وبسایت ها موثر است اشاره میکنیم.

  • رقابت بین محتوای متنی و ویدیو
  • ویدیو سریعتر سئو می شود.
  • خاصیت وایرال شدن ویدیو

 

رقابت بین محتوای متنی و ویدیو

محتوای متنی به هیچ عنوان قدرت برد در رقابت با محتوای ویدیویی را ندارد.

میلیونها صفحه ی متنی برای قرار گرفتن در رتبه های اول و حتی صفحات اول نتایج جستجو در حال رقابتند در حالیکه فقط هزاران صفحه دارای محتوای ویدیویی برای قرار گرفتن در همان جایگاه به رقابت می پردازند.

 

 

ویدیو سریعتر سئو می شود.

ویدیو به مراتب سریعتر از محتوای متنی  رَنک می پذیرد. برای رنک گرفتن ویدیو تنها چند ساعت نیاز است اما در نقطه مقابل برای محتوای متنی چندین هفته زمان لازم است که همین مؤید این نکته است که ویدیو از محتوای متنی به روز تر و با ارزشتر می باشد.

 

خاصیت وایرال شدن ویدیو

برای هر فردی به اشتراک گذاشتن یک ویدیو بسیار جذابتر از به اشتراک گذاشتن محتوای متنی ساده و بی روح است و این نکته زمانیکه شما واقعاً ویدیوی جذابی در اختیار مخاطبین قرار می دهید به وضوح قابل رویت است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *