- دانش آموخته مدیریت برند و تبلیغات بازرگانی
- استراتژیست برند
- مشاور ارشد کسب و کار در حوزه برندسازی
- طراح برند و مدرس دوره های مدیریت برند و کمپین نویسی تبلیغاتی
- طراح برنامه برندسازی و تبلیغات
- مترجم و مولف کتاب
مقالات چاپ شده:
- کلیشههای ذهنی نادرست در تبلیغات، نشریه بین المللی علمی پژوهشی، ۱۳۸۵.
- اثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش، نشریه بین المللی علمی پژوهشی، ۱۳۸۵.
- کالبد شکافی عوامل درگیر در عرصه تبلیغات ایران، مجله مهندسی تبلیغات، شماره ۲ و ۳، ۱۳۸۶.
- ریخت شناسی تبلیغات سیاسی در کشورهای غربی، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۶.
کنفرانسها، سمینارها و همایشها:
- نفتا، الگویی برای توسعه، ناشر حرف اول، ۱۳۷۳
- تعدیل اقتصادی، بحران بدهی در کشورهای در حال توسعه، ناشر موسسه پژوهشهای بازرگانی، ۱۳۷۵
کتابهای تالیفی یا ترجمه شده:
- آسیب شناسی صنعت تبلیغات در ایران، ناشر حروفیه، ۱۳۸۱
- کتاب جامع تبلیغات (مقاله اول از ص ۷ تا ۲۲)، ناشر انجمن روابط عمومی ایران، ۱۳۸۲
- مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، (تالیف)، ناشر حروفیه، ۱۳۸۵
- مدیریت تبلیغات، (ترجمه)، ناشر حروفیه، ۱۳۸۵
- سبکهای تبلیغاتی، انتشارات رسا، ۱۳۸۶
- چاشنیهای فروش از دید بازاریابی، انتشارات ترمه، ۱۳۸۶
- بازاریابی با دقت بالا - نورومارکتینگ، نشر کلک باران، ۱۳۹۶