دپارتمان مدیریت:

استاد پرویز درگی

معلم بازاریابی

سوابق اجرایی:

  • رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه TMBA
  • رئیس انجمن علمی بازاریابی
  • عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
  • صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار ( دهمین سال انتشار)
  • صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بازاریاب بازارساز (سومین سال انتشار)
  • مدیر مسئول انتشارات
  • مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور)
  • مدیر مسئول کانون تبلیغات ضمیر بازار
  • رئیس هیئت مدیره شرکت نوروبیز (نورومارکتینگ و نورولیدر شیپ)
  • عضو کارگروه واژه گزینی بازاریابی در فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی
  • عضو هیئت مؤسس و هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
  • نائب رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران
  • عضو شورای کمیته ملی استاندارهای ایزو در سازمان ملی استاندارد ایران
  • رئیس کمیته تحقیقات بازاریابی کشور
  • نایب رئیس کمیته ارزیابی برند کشور
  • عضو تیم ارزیابی صلاحیت مشاوران در انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • مؤسس و مدیر عامل اولین شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران بنام شرکت راستابین
  • مشاور و محقق پروژه‌های گوناگون جهت وزارتخانه‌ها، نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی
  • عضو هیئت تحریریه مجله‌های اقتصاد ایران، بررسی‌های بازرگانی، بازاریابی ، اقتصاد، کمال مدیریت، تبلیغات، پیام صادرات، تجارت امروز و …
  • مؤسسه اولین سایت جامع مدیریت بنام باشگاه مدیریت
  • عضو انجمن علوم مدیریت ایران

سوابق مشاوره:

  • مشاور سابق شرکت‌های معتبری چون پخش سراسری ایران، فولاد هفت الماس، لوازم خانگی استیل البرز، نان البرز، ورق کا، سرامیک البرز، رامک، گروه صنعتی درخور و …

سمینارها:

  • رهبر علمی دوره‌ها و سخنران سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‌های متعدد علمی (آموزشگاه بازارسازان)

سوابق تالیفاتی:

  • نویسنده کتب متعدد در حوزه بازاریابی و فروش ( انتشارات بازاریابی )