دپارتمان مدیریت:

دکتر محمود محمدیان محمودی تبار

مقالات چاپ شده:

  • کلیشه‌‏های ذهنی نادرست در تبلیغات، نشریه بین المللی علمی پژوهشی، ۱۳۸۵.
  • اثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش، نشریه بین المللی علمی پژوهشی، ۱۳۸۵.
  • کالبد شکافی عوامل درگیر در عرصه تبلیغات ایران، مجله مهندسی تبلیغات، شماره ۲ و ۳، ۱۳۸۶.
  • ریخت شناسی تبلیغات سیاسی در کشورهای غربی، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۶.

کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌ها:

  • نفتا، الگویی برای توسعه، ناشر حرف اول، ۱۳۷۳
  • تعدیل اقتصادی، بحران بدهی در کشورهای در حال توسعه، ناشر موسسه پژوهش‌های بازرگانی، ۱۳۷۵

کتاب‌های تالیفی یا ترجمه شده:

  • آسیب‏ شناسی صنعت تبلیغات در ایران، ناشر حروفیه، ۱۳۸۱
  • کتاب جامع تبلیغات (مقاله اول از ص ۷ تا ۲۲)، ناشر انجمن روابط عمومی ایران، ۱۳۸۲
  • مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، (تالیف)، ناشر حروفیه، ۱۳۸۵
  • مدیریت تبلیغات، (ترجمه)، ناشر حروفیه، ۱۳۸۵
  • سبک‌های تبلیغاتی، انتشارات رسا، ۱۳۸۶
  • چاشنی‏‌های فروش از دید بازاریابی، انتشارات ترمه، ۱۳۸۶
  • بازاریابی با دقت بالا - نورومارکتینگ، نشر کلک باران، ۱۳۹۶
سوالی دارید؟ در واتساپ با ما گفتگو کنید.
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پشتیبانی که میخواهید با او گفتگو کنید را انتخاب کنید.