جدیدترین کتاب دکتر محمود محمدیان به همراه سعید قربانی

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی

خرید کتاب ۲۳,۵۰۰ تومان

center

no-repeat;center top;;

auto

fadeIn

عکس شاخص کتاب

center

fadeInUp

Heading

چرا این کتاب باید خریداری شود؟



no-repeat;center top;;

auto

Desc + icon

وقتی صحبت از روش‌های نوین بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کننده می‌شود، شاید کمتر کسی در مورد نورو مارکتینگ اطلاعات دقیقی داشته باشد، لازم است که متخصصان بازاریابی و نیز مدیران شرکت‌ها و صنایع مختلف در مورد مباحث نظری و از آن مهمتر روش‌های کاربردی نورومارکتینگ دانش لازم را داشته باشند. این کتاب با هدف آشنایی مخاطب ایرانی و متخصصان بازاریابی با مفاهیم نورو مارکتینگ تهیه و تالیف شده است تا بتوانند از آن به صورت کاربردی استفاده کنند.
پس اگر به دنبال کتابی هستید که هم مباحث نظری نورومارکتینگ را پوشش دهد و هم بیانی کاربردی داشته باشد، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.

justify

no-repeat;right top;;

auto

۱۰px

۰ ۰ ۰ ۴۰px

Heading

در این کتاب چه چیزی پیدا می کنید؟

center

no-repeat;center top;;

auto

۰ ۵% ۲۰px

border-bottom: 4px solid #11d388;

Desc

در این کتاب در ابتدا با تاریخچه و تعاریف نورومارکتینگ آشنا می‌شوید، و قلمرو نورومارکتینگ و کاربردهای آن را خواهید خواند و با اهمیت این مبحث آشنا خواهید شد و در ادامه به ابزارهای کاربردی آن پرداخته می‌شود. ر نهایت نحوه انتخاب بهترین ابزار نورومارکتینگ تشریح شده است.

در انتها آینده نورومارکتینگ مطرح شده است که شما را با ویژگی‌های مشاغل این حوزه آشنا می‌کند و مشخص می‌کند چه کسانی می‌توانند در آن فعالیت کنند.

center

no-repeat;center top;;

auto

center

fadeInUp

Heading

عناوینی از فهرست کتاب

no-repeat;center top;;

auto

۰ ۰ ۱۰px 0

border-bottom: 3px solid #11d388;

Desc

بخش‌ها:


۴ نورومارکتینگ و رفتار مصرف کننده

۹ نورومارکتینگ و تبلیغات

۱۰ نورومارکتینگ و نیروهای فروش

no-repeat;center top;;

auto

۱۵px 0 0 20px

border-left: 2px solid #dddcdd;

Desc

فصل‌ها:


۱۳نورومارکتنیگ و بخش بندی بر اساس جنسیت

۳۱ مطالعات پل زاک در مورد اثر توماس

۴ پژوهش‌های دانشگاه ونزلی

no-repeat;center top;;

auto

۱۵px 0 0 20px

border-left: 2px solid #dddcdd;

Desc

سخن نویسندگان:

این کتاب نتیجه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های چهل اندیشمند و دانشگاه برجسته در حوزه نورومارکتینگ می‌باشد که سعی شده در قالبی جذاب و کاربردی برای علاقمندان به این رشته جدید علمی تدوین شود.

no-repeat;center top;;

auto

۱۰۰px 5% 0 20%

۶۰

default

center

Heading

مشخصات عددی کتاب

no-repeat;center top;;

auto

۰ ۰ ۵px 0

border-bottom: 1px solid #afaab2;

صفحه

۲۲۶

بخش

۱۲

فصل

۴۸

دکتر محمود محمدیان

center

fadeInUp

Heading + desc

درباره نویسنده:


دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، تدوین کننده نقشه علمی جامعه بازاریابی کشور و عضو هیات موسس انجمن علمی بازاریابی ایران است. ایشان چندین سال است که علاوه بر تدریس و سخنرانی در محافل علمی و انجام مشاوره در سازمان‌ها مبادرت به تتلقیق دیدگاه‌های علمی و عملی نموده است.



اطلاعات بیشتر...

no-repeat;center top;;

auto

bounceIn

Desc

Curabitur feugiat augue

Duis ut eros lacus, suscipit quis, velit. Mauris pellentesque, wisi. Aenean gravida non, iaculis suscipit. Suspendisse eu nunc.



Go to testimonials

right

no-repeat;center top;;

auto

center

fadeInUp

center

خبر رسانی

center

fadeInUp

Newsletter

عضویت:
خبرگزاری وبسایت فن آوران حکیم


[contact-form-7 id=”2375″ title=”خبرنامه”]

no-repeat;center top;;

auto

۱۰۰px 0 0 0

Heading + desc

A 2016 bestseller must-to-read eBook

Buy today and save 5 dollars


Buy the printed book for $49
Buy the ebook for $59

center

no-repeat;center top;;

auto

Heading

The book is available at:

center

no-repeat;center top;;

auto

۰ ۰ ۱۰px 0

border-bottom: 1px solid #fff;

default

center

zoomIn

center

zoomIn

center

zoomIn

Heading + desc

همین حالا خرید نمائید.


خرید کتاب ۲۳,۵۰۰ تومان

center

no-repeat;center top;;

auto

fadeIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *