جدیدترین کتاب دکتر محمود محمدیان به همراه سعید قربانی
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
خرید کتاب ۲۳,۵۰۰ تومان
center
no-repeat;center top;;
auto
fadeIn
center
fadeInUp
Heading
چرا این کتاب باید خریداری شود؟
no-repeat;center top;;
auto
Desc + icon
وقتی صحبت از روشهای نوین بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کننده میشود، شاید کمتر کسی در مورد نورو مارکتینگ اطلاعات دقیقی داشته باشد، لازم است که متخصصان بازاریابی و نیز مدیران شرکتها و صنایع مختلف در مورد مباحث نظری و از آن مهمتر روشهای کاربردی نورومارکتینگ دانش لازم را داشته باشند. این کتاب با هدف آشنایی مخاطب ایرانی و متخصصان بازاریابی با مفاهیم نورو مارکتینگ تهیه و تالیف شده است تا بتوانند از آن به صورت کاربردی استفاده کنند.
پس اگر به دنبال کتابی هستید که هم مباحث نظری نورومارکتینگ را پوشش دهد و هم بیانی کاربردی داشته باشد، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.
justify
no-repeat;right top;;
auto
۱۰px
۰ ۰ ۰ ۴۰px
Heading
در این کتاب چه چیزی پیدا می کنید؟
center
no-repeat;center top;;
auto
۰ ۵% ۲۰px
border-bottom: 4px solid #11d388;
Desc
در این کتاب در ابتدا با تاریخچه و تعاریف نورومارکتینگ آشنا میشوید، و قلمرو نورومارکتینگ و کاربردهای آن را خواهید خواند و با اهمیت این مبحث آشنا خواهید شد و در ادامه به ابزارهای کاربردی آن پرداخته میشود. ر نهایت نحوه انتخاب بهترین ابزار نورومارکتینگ تشریح شده است.
در انتها آینده نورومارکتینگ مطرح شده است که شما را با ویژگیهای مشاغل این حوزه آشنا میکند و مشخص میکند چه کسانی میتوانند در آن فعالیت کنند.
center
no-repeat;center top;;
auto
center
fadeInUp
Heading
عناوینی از فهرست کتاب
no-repeat;center top;;
auto
۰ ۰ ۱۰px 0
border-bottom: 3px solid #11d388;
Desc
بخشها:
۴ نورومارکتینگ و رفتار مصرف کننده
۹ نورومارکتینگ و تبلیغات
۱۰ نورومارکتینگ و نیروهای فروش
no-repeat;center top;;
auto
۱۵px 0 0 20px
border-left: 2px solid #dddcdd;
Desc
فصلها:
۱۳نورومارکتنیگ و بخش بندی بر اساس جنسیت
۳۱ مطالعات پل زاک در مورد اثر توماس
۴ پژوهشهای دانشگاه ونزلی
no-repeat;center top;;
auto
۱۵px 0 0 20px
border-left: 2px solid #dddcdd;
Desc
سخن نویسندگان:
این کتاب نتیجه آخرین دستاوردها و پژوهشهای چهل اندیشمند و دانشگاه برجسته در حوزه نورومارکتینگ میباشد که سعی شده در قالبی جذاب و کاربردی برای علاقمندان به این رشته جدید علمی تدوین شود.
no-repeat;center top;;
auto
۱۰۰px 5% 0 20%
۶۰
default
center
Heading
مشخصات عددی کتاب
no-repeat;center top;;
auto
۰ ۰ ۵px 0
border-bottom: 1px solid #afaab2;
صفحه
۲۲۶
بخش
۱۲
فصل
۴۸
center
fadeInUp
Heading + desc
درباره نویسنده:
دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، تدوین کننده نقشه علمی جامعه بازاریابی کشور و عضو هیات موسس انجمن علمی بازاریابی ایران است. ایشان چندین سال است که علاوه بر تدریس و سخنرانی در محافل علمی و انجام مشاوره در سازمانها مبادرت به تتلقیق دیدگاههای علمی و عملی نموده است.
اطلاعات بیشتر...
no-repeat;center top;;
auto
bounceIn
Desc
Curabitur feugiat augue
Duis ut eros lacus, suscipit quis, velit. Mauris pellentesque, wisi. Aenean gravida non, iaculis suscipit. Suspendisse eu nunc.
Go to testimonials
right
no-repeat;center top;;
auto
center
fadeInUp
center
center
fadeInUp
Newsletter
عضویت:
خبرگزاری وبسایت فن آوران حکیم
[contact-form-7 id=”2375″ title=”خبرنامه”]
no-repeat;center top;;
auto
۱۰۰px 0 0 0
Heading + desc
A 2016 bestseller must-to-read eBook
Buy today and save 5 dollars
Buy the printed book for $49
Buy the ebook for $59
center
no-repeat;center top;;
auto
Heading
The book is available at:
center
no-repeat;center top;;
auto
۰ ۰ ۱۰px 0
border-bottom: 1px solid #fff;
default
center
zoomIn
center
zoomIn
center
zoomIn
Heading + desc
همین حالا خرید نمائید.
خرید کتاب ۲۳,۵۰۰ تومان
center
no-repeat;center top;;
auto
fadeIn