وقتی صحبت از روشهای نوین بازاریابی و شناخت رفتار مصرف کننده میشود، شاید کمتر کسی در مورد نورو مارکتینگ اطلاعات دقیقی داشته باشد، لازم است که متخصصان بازاریابی و نیز مدیران شرکتها و صنایع مختلف در مورد مباحث نظری و از آن مهمتر روشهای کاربردی نورومارکتینگ دانش لازم را داشته باشند. این کتاب با هدف آشنایی مخاطب ایرانی و متخصصان بازاریابی با مفاهیم نورو مارکتینگ تهیه و تالیف شده است تا بتوانند از آن به صورت کاربردی استفاده کنند.
پس اگر به دنبال کتابی هستید که هم مباحث نظری نورومارکتینگ را پوشش دهد و هم بیانی کاربردی داشته باشد، مطالعه این کتاب را از دست ندهید.