دوره پنجم DBA با گرایش “مدیریت روابط عمومی”، آغاز شد.

پنجمین دوره (Doctor of Business Administration) با گرایش DBA "مدیریت روابط عمومی"، آغاز شد.
روابط عمومی

به گزارش دپارتمان روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم، دوره های مقطع تحصیلی DBA “مدیریت روابط عمومی” و ” مدیریت رسانه ” را با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می نماید. اینبار در تاریخ ۲۷ مردادماه این دوره DBA تخصصی روابط عمومی، ارتباطات و رسانه را از روز پنج شنبه آغاز می نماید.

در این دوره اساتیدی بزرگواری همچون دکتر حمید شکری خانقاه، دکتر حمید ضیایی پرور، دکتر داود زارعیان، دکتر احمد یحیایی ایله ای، دکتر احمد پاکزاد، دکتر سید شهاب سید محسنی، دکتر عطالله ابطحی، دکتر مریم سلیمی، دکتر معصومه نصیری، دکتر مهناز یزدانیار، دکتر الهام باقری، دکتر عادل میرشاهی، دکتر علی بیدار مغز، دکتر حسین چیانی، دکتر‌ سید حسن قدیری و … حضور دارند.

مدیر دپارتمان روابط عمومی و رسانه موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم با اعلام این خبر گفت : در این دوره DBA مدیریت روابط عمومی به موضوعاتی همچون اصول و مدیریت روابط عمومی مدرن، مدیریت تحقیقات و مسئله شناسی ارتباطی، ( روشهای حل مسئله در روابط عمومی)، استانداردهای جهانی روابط عمومی، مدیریت ارتباطات انسانی و مهارتهای ارتباطی، حقوق ارتباطات و قوانین رسانه، مدیریت روزنامه نگاری نوین و سواد رسانه ای، روشهای مخاطب شناسی و افکارسنجی در روابط عمومی، مدیریت شبکه های اجتماعی و رسانه نگاری، روانشناسی ارتباطی و تحلیل روابط متقابل برای مدیران، مدیریت و برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی، راهبردهای اقناع و تبلیغات نوین، مدیریت برند و برندسازی، مدیریت مذاکره و فنون سخنوی در روابط عمومی، کمپین نویسی و سناریو نویسی در روابط عمومی، اصول تدوین برنامه کاربردی و راهبردی ارتباطی در روابط عمومی، ارایه پروژه توسط دانشپذیران و… خواهیم پرداخت. تمام مباحث به صورت کاملا کاربردی با اساتید مجرب و متخصص دانشگاهی ارایه خواهد شد. ایشان در ادامه با اعلام یک خبر خوب به جامعه رسانه ای افزود: با توجه به درخواستهای متعددی جامعه رسانه ای، به زودی ثبت نام دوره های بعدی DBA با دو گرایش “مدیریت رسانه” و “مدیریت تبلیغات” نیز شروع خواهد شد.

گفتنی است به فارغ التحصیلان در این دوره ها پس از طی مراحل آموزشی و آزمون نهایی، طبق ضوابط و مقررات وزارت علومی، مدرک گواهینامه آموزش عالی معتبر و قابل ترجمه با هولوگرام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در سایت وزارت علوم قابل روئیت است اعطا می شود.

ضمنا کلاسها هر هفته با دو استاد برگزار می شود. موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم با کادر تخصصی و با تجربه، تراز اول کشوری که تعامل موثری با دانشگاه های معتبر برقرار کرده و در برگزاری و اجراء آموزش های تخصصی MBA ، DBA و POSTDBA که هر کدام از آنها برخورددار از تخصص ویژه ای هستند انجام می گردد.

روابط عمومی فن آوران حکیم
حکیمانه بیاندیش و بیآموز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *