کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت روابط عمومی هوشمند و ارتباطات رسانه ای ویژه خبرنگاران

کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت روابط عمومی هوشمند و ارتباطات رسانه ای ویژه خبرنگاران برگزار می شود.

کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت روابط عمومی هوشمند و ارتباطات رسانه ای ویژه خبرنگاران با تدریس دکتر حمید شکری خانقاه مدیر دپارتمان روابط عمومی موسسه فن آوران حکیم برگزار می شود.

کارکاه آموزشی تخصصی ده روزه روزنامه نگاری  به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ۵ سرفصل برگزار می شود. دو روز از این دوره آموزشی به مدیریت روابط عمومی اختصاص دارد.

حمید شکری خانقاه رئیس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران مدرس این کارگاه آموزشی است که تاکنون در ۹۰ درصد از استانهای کشور برگزار شده است.
مدیریت روابط عمومی هوشمند نیاز اساسی جامعه رسانه ای ، سردبیران ، مدیران مسئول و خبرنگاران خبرگزاری ها ،  پایگاه های خبری ، روزنامه ها و نشریات تخصصی است.

این دوره آموزشی تحت عنوان روزنامه نگاری مقدماتی است که حدود ۱۰ سال از اجرای آن می گذردویکی از دوره های آموزشی موفق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با همکاری خانه  مطبوعات استانها و شهرستانهای کشور به طور مستمر در حال اجرا است و تاکنون صدها خبرنگار موفق به اخذ گواهینامه معتبر بین المللی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه شده اند.

دپارتمان روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *