⚜️ گامی بلند برای توسعه ملی و اعتماد عمومی

منشور تحول روابط عمومی ایران؛ نقشه راهی نو برای اعتلای نظام ارتباطات یکپارچه کشور و دغدغه های متخصصان و کارشناسان روابط عمومی در خصوص جایگاه روابط عمومی در کشور است.

تدوین‌کنندگان این منشور آقایان حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیایی پرور و احمد یحیایی ایله ای هر کدام با سه دهه تجربه موثر در حوزه علمی و دانشگاهی، مدیریت روابط عمومی سازمانی، انتشار آثار علمی و کتاب های تخصصی و کاربردی در حوزه روابط عمومی و رسانه بر این باورند که با اجرای کامل این منشور و همراهی و مشارکت سازمانها، ارگانها و انجمن های متولی، می‌توان شاهد تحولی چشمگیر در روابط عمومی ایران بود.

حمید شکری خانقاه، دبیر کارگروه منشور تحول روابط عمومی و مدیر دپارتمان روابط عمومی فن آوران حکیم گفت: “روابط عمومی در صورتی کارآمد است که متحول شود و بتواند در نقش یک روابط عمومی مدرن و راهبردی به ارتقای سطح آگاهی، افزایش اعتماد عمومی، ارتقای مشارکت جامعه و افزایش سرمایه ی اجتماعی کمک کند.”

isna.ir/xdTqt7

منشور تحول روابط عمومی ایران تدوین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *