ارتقا توانایی­ های رهبری با دوره MBA مدیریت کسب و کار

یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار در مدیریت هر کسب و کار، شرکت و یا سازمان، توانایی‌های رهبران افراد آنجا می‌باشد. دوره MBA ، یک دوره بسیار تاثیرگذار در ارتقا توانایی­ های رهبری در مدیران می‌باشد.
ارتقا توانایی­ های رهبری با دوره MBA مدیریت کسب و کار - دوره mba فن آوران حکیم

[vc_row css=”.vc_custom_1601226692722{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

ارتقا توانایی­ های رهبری با دوره MBA مدیریت کسب و کار

یکی از موضوعات مهم و تاثیرگذار در مدیریت هر کسب و کار، شرکت و یا سازمان، توانایی‌های رهبران افراد آنجا می‌باشد. دوره MBA ، یک دوره بسیار تاثیرگذار در ارتقا توانایی­ های رهبری در مدیران می‌باشد.[/vc_column_text][vc_column_text el_id=”id0″]

توانایی های رهبری کدامند؟

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”23025″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://fhakim.ac.ir/saying/saying-artcles/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”id1″][vc_column][vc_column_text]

توانایی تحلیلی رهبری

مهارت‌­های تحلیلی توانایی تصمیم ­گیری صحیح و حل مسئله می‌­باشد. برای رشته‌­هایی مثل حسابداری، افراد حرفه­ای از مهارت­‌های تحلیلی برای انجام کارهای روزمره خود از جمله محاسبه خطوط پایین و شناسایی کلاهبرداری استفاده می­‌کنند. بسیاری از دوره­‌های مدیریت کسب و کار تجزیه و تحلیل­‌های تجارت را که به دانشجویان تبدیل داده‌­ها به اطلاعات پیش­بینی شده را آموزش می‌دهد به عنوان تمرکز اصلی خود قرار داده‌­اند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”id2″][vc_column][vc_column_text]

توانایی ریاضی رهبری

متخصصان کسب و کار باید دانش اولیه در مفاهیم ریاضی را داشته باشند تا بتوانند سواد مالی خود را به نمایش بگذارند. بسیاری حسابداری مالی یک دوره اصلی در مدیریت کسب و کار را برای این منطور در نظر می‌گیرند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”23026″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://fhakim.ac.ir/saying/saying-artcles/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”id3″][vc_column][vc_column_text]

توانایی مدیریت پروژه رهبری

مدیریت پروژه به افراد برای پیشرفت در مسیرهای شغلی مدیریت کسب و کار کمک می­‌کند. مدیریت پروژه کارآمد عبارت است ااز: برنامه‌­ریزی دقیق، ارتباط تیمی، توانایی اولویت بندی کارها، مدیریت منابع و خرج کردن به اندازه است. در حالی که مدارک عمومی مدیریت کسب و کار اصول مدیریت پروژه را آموزس می­دهند، علاوه برآن دانشجویان می‌توانند مدیریت پروژه را به عنوان یک تخصص نیز انتخاب کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”id4″][vc_column][vc_column_text]

توانایی سازمانی رهبری

مانند توانایی تحلیلی و سازمانی زیربنای دیگر صلاحیت­‌ها در سازمان مانند تصمیم­‌گیری، حل مسئله و رهبری است. در مشاغل اداری و تجاری افراد از مهارت­های سازمانی در جهت رسیدن به اهداف، توسعه و تعیین و تفویض وظایف استفاده می­‌کنند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_single_image image=”23024″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://fhakim.ac.ir/saying/saying-artcles/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%87%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-mba-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1/”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id=”id5″][vc_column][vc_column_text]

توانایی ارتباطات رهبری

مشاغلی که از مزایای مدیریت کسب و کار بهره می­‌گیرند نیازمند مهارت در ارتباط کلامی و نوشتاری هستند. رهبر تیم باید توانایی ارتباط با تمامی دینفعان در پروژه و انتقال اهداف و انتظارات را داشته باشد. پنج عنصر اصلی ارتباطات تجاری شامل همکاری، سخنرانی عمومی، گوش دادن، خواندن دیگران و ارتباطات نوشتاری می‌­باشند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ در واتساپ با ما گفتگو کنید.
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پشتیبانی که میخواهید با او گفتگو کنید را انتخاب کنید.