مروری بر سومین سمینار مدیران الماسی ۵ بهمن ۹۶
پس از برگزاری دو دوره موفق سمینار مدیران الماسی در اصفهان، این طرح در بین مدیران و مخاطبین جایگاه ویژه و آشنایی پیدا کرد و بسیاری از سازمانها و شرکتها تمایل به حمایت و همکاری با این طرح داشتند. برنامه ریزیها برای برگزاری سومین دوره این گردهمایی از نیم دوم سال ۹۶ آغاز شد و مقرر گردید این سمینار در تاریخ پنجم بهمن ماه ۹۶ در سالن همایشهای سیتی سنتر اصفهان برگزار شود، از جمله برندهای حامی رویداد سوم می توان به سازمان ها همچون فولاد آراد، مجموعه فرهنگی ورزشی آبسار، نمایندگی تویوتا قناد، آزانس هواپیمایی گردشگران، شرکت عقیق نقش جهان، رستوران VIP، مجموعه غذایی سارا و … اشاره کرد.
در این سمینار نیز چهار نفر از اساتید بنام به عنوان سخنران حضور داشته و مطابق با موضوعات از قبل تعیین شده به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند. دکتر احمد روستا با موضوع کسب و کار و بازاریابی ارزش آفرین صحبت کردند. دکتر محمود محمدیان با موضع بررسی نمونههای موفق بازاریابی و راهکاری نوین بازاریابی سخنرانی کردند. استاد پرویز درگی موضوع تکنیکهای فرصت یابی در بازار را تشریح کردند و دکتر محمد طالاری به عنوان سخنران پایانی موضوع خلق بازارهای آینده با هوشمندی استراتژیک را مطرح نموده و بررسی کردند.
این سمینار نیز همچون رویدادهای گذشته دارای فضای نمایشگاهی پر شور و پویا بود که مخاطبین را جذب کرد و فرصتی بود برای معرفی کسب و کارها و مدیران شرکتها و صنایع مختلف جهت تبادل نظر و استفاده از محصولات و خدمات یکدیگر.
در پایان به اهدای لوح و یاد بود و تقدیر از اساتید، حامیان و برگزار کنندگان پرداخته شد و این سمینار نیز مورد استقبال شرکتها و مخاطبین قرار گرفت و بدین وسیله موجبات دلگرمی برگزار کنندگان را فراهم نمود.
almasi
:محل برگزاری
اصفهان-سپاهان شهر- سالن نگین
تاریخ برگزاری:
پنجشنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۵
ثبتنام
رویداد جدید مدیران الماسی
مروری بر سومین سمینار مدیران الماسی
پس از برگزاری دو دوره موفق سمینار مدیران الماسی در اصفهان، این طرح در بین مدیران و مخاطبین جایگاه ویژه و آشنایی پیدا کرد و بسیاری از سازمانها و شرکتها تمایل به حمایت و همکاری با این طرح داشتند. برنامهریزیها برای برگزاری سومین دوره این گردهمایی از نیم دوم سال ۹۶ آغاز شد و مقرر گردید این سمینار در تاریخ پنجم بهمن ماه ۹۶ در سالن همایشهای سیتی سنتر اصفهان برگزار شود.
سخنرانان:
دکتر احمد روستا
کسبوکار و بازاریابی ارزش آفرین
(گامها، راهکارها و مدلها)
دکتر محمود محمدیان
بررسی نمونههای موفق بازاریابی و راهکارهای نوین بازاریابی
استاد پرویز درگی
تکنیکهای فرصتیابی در بازاریابی و فروش
دکتر محمد طالاری
خلق بازارهای آینده با هوشمندی استراتژیک
به مدیران الماسی میپیوندم…
شمارش معکوس چهارمین گردهمایی مدیران الماسی…
اسپانسر
حامیان این رویداد بزرگ…
از جمله برندهای حامی رویداد سوم می توان به سازمان ها همچون فولاد آراد، مجموعه فرهنگی ورزشی آبسار، نمایندگی تویوتا قناد، آزانس هواپیمایی گردشگران، شرکت عقیق نقش جهان، رستوران VIP، مجموعه غذایی سارا و … اشاره کرد.
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2444.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4225.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4242.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4267.jpg
default
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4308.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4314.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4322.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4337.jpg
default
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4401.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4462.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4504.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4543.jpg
default
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4626.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/G38G4661.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2421.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2423.jpg
default
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2432.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2437.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2442.jpg
https://fhakim.ac.ir/wp-content/uploads/2018/07/IMG_2443.jpg
ویدئوها
icon
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰
;c;;
۷۰۰
۴۰۰